onsdag 18. mai 2011

30 Days

DSC_0045

Jeg har hatet kroppen min så langt i 2011. Jeg la på meg i høst pga. medisiner, for lite mosjon og det hjalp sikkert ikke å være i et forhold. Jeg er så beyond desperat på å bli kvitt flesket. En ting er å være thick, som de sier i USA, en annen ting er å være fleskete. Jeg har lyst å spy hver gang jeg går naken forbi speilet og ser hvordan magen og lårene disser. Jeg har trent masse så langt i år, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Så jeg har for første gang anskaffet meg slankemedisiner. Jeg kjøpte 30 Days i forrige uke, og tok de første tablettene i dag, etter en uke på OxyTarm (som anbefalt). Jeg liker det ikke, jeg har alltid hatt lyst å gå ned i vekt naturlig, men jeg er desperat. Mildt sagt, desperat. Jeg har undersøkt 30 Days, og ser at de fleste får bra resultater, og de aller fleste legger ikke på seg igjen etter avsluttet kur. Den orginale skal slanke magefett, og det er magen min som plager meg mest. Jeg er veldig spent, men samtidig litt skeptisk. Jeg har ikke vekt, så jeg tenkte jeg skulle måle meg i dag, og så måle meg igjen når boksen er tom. Skal selvfølgelig holde dere oppdatert!

Har noen av dere erfaringer med 30 Days?

English: After gaining some weight in the fall I’ve felt really fat and ugly. I’ve been desperate to lose the weight, and even though I’ve been pretty good at working out this year, I still haven’t lost it. So last week I decided to try diet pills, and bought the popular 30 Days after reading about it on the web. Most people have had good results, so I thought why not. I’m sceptical of course, but also excited. I don’t have a scale, so I thought I would measure myself tonight, and then again when the bottle is empty. I will keep you updated, of course!

7 kommentarer:

  1. Jeg har gått på den to ganger, men jeg kan ikke akkurat si at den har hjulpet meg :/ Men lykke til skal du ha!

    SvarSlett
  2. Det er vel dokumenter at den ikke virker, husker ikke hvor jeg leste det. Har prøvd den selv også og gikk ikke ned ett kg ;).

    SvarSlett
  3. desverre. vanndrivende. se innholdsfortegnelse.

    SvarSlett
  4. gått på den, virker ikke en dritt :P

    SvarSlett
  5. Jeg har et spørsmål til alle dere, brukte dere de akkurat som det står på pakken? Spise sunt, trene, OxyTarm, bla bla bla?

    SvarSlett
  6. Jeg leste en artikkel en gang og tror det bare var Allie (eller noe sånt) som har virkning... men er vel egentlig aller best å bare skjerpe matinntaket og trene mer ;)

    SvarSlett
  7. den gjorde meg syk, fikk mage problemer osv osv...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...