søndag 29. mai 2011

KONKURRANSE! Bloggen blir 1 år

Siden jul har jeg samlet saker og ting fra både Norge, USA og Asia som dere skal få vinne! Jeg har spart det til den rette anledningen, og jeg har komt fram til at bloggens ett-årsdag er en perfekt anledning.

DSC_0057

Første premie er en goodiebag med CoverGirl LashBlastVolume (min favorittmascara!), Etude House Precious Mineral BB Cream (BB-kremer er super-hotte verden over akkurat nå! Denne er farge 2 som passer for de fleste nordmenn), Paco Rabanne Lady Million, øyenskygger fra CoverGirl og Wet ‘n’ Wild, deluxe samples av hudpleie fra Bulgari og masse masse testere jeg har samlet!

DSC_0059

Andre premie er en goodiebag med Lypsyl, deluxe samples med foundation fra Lancôme (farge nr 3 som passer for de fleste nordmenn) og hudpleie fra Biotherm, samt en hau med testere fra samlingen!

Dette må du gjøre for å vinne:

1. Følge meg på BlogLovin’!

2. Følge meg på Facebook!

3. Fortelle meg én ting du liker med bloggen!

For ekstrapoeng:

4. Du kan få to lodd i konkurransen med å skrive et innlegg om konkurransen og Skjønnhetsbloggen i din egen blogg. Husk å da linke til innlegget ditt i kommentarfeltet, hvis ikke teller det ikke!

Du kan altså få maks to lodd. Husk å skrive at du har gjort det i kommentarfeltet.

Fristen er mandag 20. juni, nøyaktig ett år etter første innlegg ble publisert i bloggen. Da trekker jeg to heldige vinnere som får masse godsaker i posten! Husk å legge igjen e-postadressen din hvis du ikke har blogg så jeg kan kontakte deg hvis du vinner.

Konkurransen er avsluttet!

85 kommentarer:

  1. Jeg følger deg på bloglovin' og på facebook :)
    Det jeg liker med bloggen din, er at du er alltid ærlig! Du sier ikke at et produkt er bra selv om alle andre sier det, du sier din egen mening, og står for det. Og så ha du så mange gode tips! Fortsett sånn :D

    SvarSlett
  2. Jeg er med!

    Jeg følger deg på Bloglovin' fra før, men jeg ble nummer 34 som følger deg på Facebook :) Har laget ett innlegg om konkurransen din på bloggen min, her er linken:

    http://peneperler.wordpress.com/2011/05/29/skj%C3%B8nnhetsbloggen-blir-1-ar-konkurranse/

    En av tingene jeg liker godt med bloggen din er innleggene om din sminkesamling. Jeg syns det er gøy å få se på hva andre har i samlingen sin :)

    SvarSlett
  3. Har fulgt deg på bloglovin ei stund, men nå også på facebook :)
    Det jeg liker best med bloggen din er at du har gode sminkeinnlegg og i tillegg enkelte hverdagsinnlegg, dønn ærlig :)

    SvarSlett
  4. #1 - CHECK!
    #2 - DOUBLE-CHECK!
    #3 - Fordi jeg liker å se hva andre folk shopper, fordi jeg har sensitiv hud og er interessert å lese testene dine for å se hva jeg selv kan bruke, og fordi du har mange bra linker til andre bra blogger!

    SvarSlett
  5. Bloglovin for lenge siden, facebook er likt nå også liker jeg at det er pittelitt hverdag mikset inn i sminkebloggingen :-)

    SvarSlett
  6. Har deg på bloglovin', og likte deg akkurat på facebook :) Delte innlegget her på veggen med det samme :)

    En ting jeg liker med bloggen din er bildene, de er klare og fine! Ja, og så videoinnleggene, syns du høres ut som en gøy og laidback jente!

    SvarSlett
  7. Følger deg på facebook og bloglovin.. :)

    Det jeg liker med bloggen din er det fine ryddige arkivet ditt.. Jeg har ikke oppdaget bloggen din før nå, men det var kjempe greit å finne fram til masse interessante innlegg i arkivet ditt.. :D

    Gratulerer så mye med kommende 1års dag.. :D

    SvarSlett
  8. jeg liker at du har et fint og ryddig design på bloggen, og blogger om saker som er interesange for meg å lese, digger det ! og at du deler ut goodiebags, looove <3

    SvarSlett
  9. Det jeg liker med bloggen din er deg, du er en nydelig jente :-)

    Gratulerer så masse med kommende et års dagen, hurra :D

    SvarSlett
  10. 1. Har fulgt deg på bloglovin en stund alt.
    2. La deg til på facebook nå :-)
    3. Jeg liker at du blogger om sminke og hudpleie. Når du i tillegg spriter opp litt med innlegg fra ferier osv. synes jeg bloggen din er spennende og artig :-)

    SvarSlett
  11. 1. Følger deg på bloglovin(nr91)
    2. Følger deg på facebook (nr44)
    3. Jeg liker designet ditt skikkelig godt!

    SvarSlett
  12. Liker og følger:)
    Liker godt det fine designet og bra bilder!:)
    Linnkhansen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Liinda.net liker dette! :) Heheh! Håper jeg vinner! :)

    Syns bloggen er veldig lærerik for meg som ikke er så veldig dreven på dette sminkegreiene, jeg kjøper stort sett det jeg finner anbefalt på blogger, siden jeg ikke har peiling selv. Der er det jo lett å gå på en smell i disse dager med alt av sponsede innlegg man ikke aner hvor mye sannhet det er i, men føler gjerne at du skriver ærlige meninger om produktene :)

    SvarSlett
  14. Jeg følger deg på bloglovin og er facebook fan :) Liker bloggen din fordi du skriver godt og har gode bilder, og fordi du skriver om ting jeg synes er moro!

    SvarSlett
  15. Jeg både liker på facebook og følger deg på bloglovin :)
    http://victoriamakeup.blogg.no/1306742961_konkurranse_hos_skjnn.html
    Det jeg liker best med bloggen din er at du kan det du snakker om, og du skriver om ting jeg interreserer meg for :)
    prinsessevictoria94@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg følger deg nå på facebook og Bloglovin. Jeg liker bloggen din fordi den er ærlig, straight-forward og veldig inspirerende bilder !:)

    SvarSlett
  17. Øøø, må man bare velge EN ting man liker ved bloggen din??? Det blir vanskelig ;/ Men da må jeg gå for at du virker så ærlig, og sier akkurat det du mener. det er veldig viktig når vi som lesere skal se om vi vil gå til anskaffelse av et produkt eller ikke.

    :)
    ina.a.pedersen@@ntebb.no

    SvarSlett
  18. Her er konkurranse innlegget jeg lagde på bloggen min http://ingvildfiskerstrand.blogg.no/1306750618_konkurranse_hos_skjnn.html og ja hva jeg liker med bloggen din, hm for å være helt ærlig fant jeg den for noen minutter siden, haha så første inntrykket er jo bra da i så fall. Hadde tenkt til å følge deg før jeg så at man skulle gjøre det for å være med i konkurransen, hihi. Du har en fresh blogg :D

    SvarSlett
  19. Jeg liker bloggen din for at jeg får tips og inspirasjon.
    Har fulgt bloggen din på bloglovin og facebook nå :D ha en fin dag videre

    SvarSlett
  20. Jeg liekr facebook siden og følger dge på BlogLovin'. Det jeg liker best ved bloggen din er at du har så fine bilder, jeg virkelig hater blogger som har uklare bilder :))
    astrid.halvorsen@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg følger med deg på BlogLovin og Facebook!:)
    Den er kjempe flink til å blogge :D

    Mvh Helene :)

    SvarSlett
  22. Følger deg nå på facebook og bloglovin :-)

    Det beste med bloggen din er tipsene, og da spesielt om hudpleie. Har ikke fulgt bloggen din så lenge, men har lest spesielt om det.
    Det er virkelig alt for mye å velge mellom der ute og jeg trenger hjelp, så takk for det ;-)
    Her er innlegget fra bloggen min: http://mariablush.blogg.no/1306762831_enda_en_konkurranse.html

    SvarSlett
  23. Følger deg på Facebook og Bloglovin, og her er innlegget mitt:

    http://liliaml.blogg.no/1306784919_konkurranse_hos_skjnn.html

    Jeg synes du er utrolig flink til å gi tips og si dine meninger om produkter. Altså at du ikke sier bra fordi du får betalt eller no. Du har også gode bilder og jeg liker at du har ukens.. :)

    Epostadressen min er lilia-snuppah@hotmail.com

    SvarSlett
  24. følger deg på bloglovin og face !

    - jeg liker at du har konkurranse og du er flink med design og oppbygging av inlegg ! :)

    SvarSlett
  25. Følger deg på bloglovin :) og facebook :D
    Inlegget jeg skrev:
    http://awesomest1997.blogg.no/1306788919_vinn_goodiebag_2_prem.html#comment
    - Jeg liker at du har bilder i inleggene dine, det gjør det lettere å lese :)

    SvarSlett
  26. Kristina Strifeldt30. mai 2011 kl. 23:02

    Hei hei :D Jeg har både likt deg på facebook og på bloglovin. Kjempe bra konkurranse! :)
    Oppdaget faktisk bloggen din for ett par dager siden, men siden da har jeg vært innom hver dag. Jeg er altså en ganske så ny leser, men er også en som kommer til å lese bloggen til fast framover. Digger at du skriver om sminke og at du er deg selv. Det er så mange bloggere der ute som prøver å være noe de ikke er. Stå på videre! :D

    SvarSlett
  27. Følger deg :)

    Jeg elsker at du alltid har bilder i innleggene dine, samt at du tester produkter som ikke "alle andre" tester. Thumbs up!

    SvarSlett
  28. Dét jeg liker aller best med bloggen din er ikke bare at du tester gode produkter som nødvendigvis ikke er så "hypa" fra før av, men også at du er noe for deg selv, og ikke faller inn i A4-kategorien når det gjelder sminkebloggere.
    Jeg synes også at det er supert at du "viser" at det går an å se smashing ut, uten at du er superbrun og blond! Frisk pust i verdagen for oss andre bleike redheads!

    (voodoobaby_@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Hei! Jeg er med!
    Det jeg kanskje liker aller best ved bloggen din er at i alle innlegg føler jeg at jeg får så mye tips, inspirasjon og litt info om trender og liknende innen kosmetikk :D
    Jeg er veldig glad i å utforske med sminke (les: addicted), merker og ulike teknikker og knep. Det føler jeg at din blogg treffer midt i blinken på :D
    Du er også veldig ærlig, og virker veldig jordnær!

    Jeg skal innrømme at det var ikke før i dag jeg oppdaget bloggen din på Bloglovin', men jeg lover deg at jeg kommer til å følge bloggen din videre! Dette er jo bloggen jeg har ventet på! haha, virker kanskje veldig klisjè, but it's fact :D

    Har bare positivt å si, kunne fortsatt i evigheter :D

    -kristin.ha@hotmail.com/Kristin

    SvarSlett
  30. glemte forresten å si at jeg følger deg på Bloglovin' og Facebook nå :-) (har ikke blogg, så får ikke lagd innlegg..)

    -Kristin/kristin.ha@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg følger deg på Bloglovin' fra før, og nå følger jeg deg på facebook også! Det jeg liker best ved bloggen din er at du tilpasser deg alle. Du fokuserer ikke på en hudtype/farge men strekker deg over alle mulighetene.
    Gleder meg til å følge deg videre, stå på!

    -Andrea :)

    SvarSlett
  32. Hei! Jeg følger allerede bloggen din, og liker veldig godt produktomtalene dine - du virker som du virkelig kan det du snakker om, det liker jeg. Jeg skrev ett innlegg om denne herligheten her; http://tonelykke.blogg.no/1306971658_vil_du_vinne_goodieba.html
    Ha en god natt! Klemmer fra Tone

    SvarSlett
  33. Hei! jeg følger deg på blogvin og facebook :)
    det jeg liker best med bloggen din er nok at du bryr deg om alle hudtyper. Du virker også proff når du skriver og det liker jeg ! det virker som du bryr deg om leserne dine og det er super bra! stå på!!! kjempe bra konk. klem fra Charlotte

    SvarSlett
  34. http://kwiereklame.blogg.no/1306999283_vinn_goodiebag_fra_no.html#comment

    Følger bloggen din på bloglovin og facebook! :) Du virker flink med det du gjør, og du bryr deg om leserne, det ser jeg på premien! Og grunnen til at du har mange lesere er jo at bloggen er skrevet bra og har et fint førsteinntryk!

    MAIL: kwie.blogg@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Now im following you on bloglovin ;D
    Og på facebook!

    Blogginnlegg: http://unaogtherese.blogg.no/1307006544_vinn_goodiebag.html

    En ting jeg liker med bloggen din er at du blogger om mye som interreserer meg! :)

    Epost : Una_thoresen@hotmail.no

    SvarSlett
  36. http://sh03s.blogg.no/1307010029_vinn_vinn_vinn.html

    Har fulgt deg både på facebook og blogLovin'.

    Det står hva jeg liker i blogginnlegget.

    SvarSlett
  37. Liker at du skriver variert om skjønnhet. Altså ikke bare om sminke, men om rensing etc også :)
    marko-95@hotmail.com

    SvarSlett
  38. sv: Hej! Absolut, det går bra. Porto ser ut att bli 60 SEK.

    SvarSlett
  39. Følger deg på bloglovin og facebook! Leser bloggen din fordi den er inspirerende, og du har gode tips :-)

    Mail: miss_ingrid91@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Nei, nå synes jeg du burde glemme konkurransen og blogge litt! :-)

    SvarSlett
  41. Hei. Jeg liker å se hva andre gjør for å "holde seg pene" og få noen slags tips og sånt. dette digger jeg med bloggen din! også synes jeg du er utrolig flink til å skrive! <3 <3

    SvarSlett
  42. Jeg vet ikke hvorfor det står anonym på meg, men jeg klarer ikke gjøre noe med det... (??) ;)

    SvarSlett
  43. Hei ! :) Er med i konkurransa! :) Har laga eit innlegg på bloggen min: oot.blogg.no.
    Følger deg på både blogglovin' og facebook no også :)
    En ting eg likar med bloggen din : DESIGNET! :)

    Håper på vinnarlykke ! :D

    SvarSlett
  44. Hei!

    Det jeg liker best ved bloggen din er at den er velskrevet. I tillegg virker det som at du kan det du skriver om. Det finnes så mange "sminkeblogger" med amatører som aldri har hørt om en blendingkost før. Du har mase stilig stasj, og jeg elsker å snoke!

    SvarSlett
  45. følger på bloglovin og facebook!

    synest alltid skjønnhetsblogger er så interesanne! elsker tips i hverdagen :D
    fortsett sånn !

    malfrid94@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Følger på bloglovin og facebook.

    Jeg synest bloggen din er veldig ryddig og fin.Du poster minst 1bilde til hvert innlegg ( det gjør bloggen mer spemnnendes å lese ), så det er et pluss. Du oppdaterer ved jamne mellomrom. Det virker som du kan det du skriver om. Du har utrolig mye peiling på sminke, jeg mener, det finst jo amatører som ikke kan noenting, men som likevel har en skjønnhetsblogg, men det skal litt til for å måle seg med denne her altså. Og jeg la merke til at du skriver veldig variert, altså, ikke alt handler om sminke. Du blogger om din hverdag, og andre ting som foregår i livet ditt. Så bloggen er veldig variert, og det liker jeg!

    SvarSlett
  47. Btw: har skrevet et innlegg på bloggen om konkuransen.

    her er linken:

    http://wastrid.blogg.no/1307271647_konkurranse__skjnnhet.html

    SvarSlett
  48. Har fulgt deg på bloglovin en stund, men ikke på facebook før nå..
    Elsker at du viser fram den sminken du handler, spesielt leppestiftene.

    SvarSlett
  49. Følger deg både på facbook og bloglovin! Følger du meg? ;)
    Å det beste med bloggen din er deg sefølgelig! :D

    SvarSlett
  50. Jeg følger deg på facebook og bloglovin.Og har laget et innlegg her: http://kayaek.blogg.no/1307297711_konkurranse_hos_skjnn.html .
    Det beste med bloggen din er hvor bra og utfyllende du skriver, og sminke er jo også kjempemorsomt og lese om!:D

    SvarSlett
  51. Jeg fulgte deg på blogL. ♥ Jeg fulgte deg på FB ♥ Det beste med bloggen din er alle tipsene dine! De er veldig hjelpfulle! ♥ Thanks.

    SvarSlett
  52. Jeg fulgte deg på BlogLovin <3 :)
    Jeg fulgte deg på Facebook <3 :)
    Det aller aller aller beste med din blogg er at du gir utrolig bra tips som åsså virker!! <3 :)
    Jeg elsker bloggen din!

    SvarSlett
  53. Hei! :)

    Jeg følger deg på bloglovin, ble nummer 124.
    Jeg liker deg også på facebook ;-)

    Det jeg liker ved bloggen din er at du skriver veldig bra, alle tipsene dine er bra og hjelpfulle.
    Du blogger om mye som interreserer meg!
    Og bildene på bloggen din er fine!

    Jeg håper at jeg vinner. Jeg har aldri vunnet en så fin konkuranse før som dette, for å være helt ærlig! Du er så snill at du gir bort så mye fint i konkuranser på bloggen din!

    Min epost er : annette.98@hotmail.com

    Min blogg: jentea.blogg.no

    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3

    Mvh Annette :)

    SvarSlett
  54. Hei! :)

    Jeg følger deg på bloglovin, ble nummer 124.
    Jeg liker deg også på facebook ;-)

    Det jeg liker ved bloggen din er at du skriver veldig bra, alle tipsene dine er bra og hjelpfulle.
    Du blogger om mye som interreserer meg!
    Og bildene på bloggen din er fine!

    Jeg håper at jeg vinner. Jeg har aldri vunnet en så fin konkuranse før som dette, for å være helt ærlig! Du er så snill at du gir bort så mye fint i konkuranser på bloggen din!

    Min epost er : annette.98@hotmail.com

    Min blogg: jentea.blogg.no

    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3
    Jeg håper jeg vinner<3 Jeg håper jeg vinner<3

    Mvh Annette :)

    SvarSlett
  55. 1.done
    2.done
    3. Det beste med bloggen er at du er ærlig og skriver det du virkelig mener om produktene. Det er så mange bloggere som er kjøpt og betalt...

    E-post: mklokkervold@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hei :)

    Gratulerer med jubileum :)

    Har fulgt på facebook og bloglovin :) Sløv til å bruke bloglovin egentlig, har hatt bloggen lagret som bokmerke en stund.

    Liker å se bilder fra innkjøp, spennende med nye ting ;)

    SvarSlett
  57. Liker måten du skriver på, bildene dine og tips!

    Klem Caroo :)))))))))))))))))

    -www.carotb.blogg.no

    SvarSlett
  58. Det jeg liker aller best med bloggen din er nok guidene du legger ut, spesielt den over ansiktspleie til sensitiv hud! Men jeg må si at jeg liker skrivemåten din veldig godt også, den er verken for formell eller for kjedelig.

    Jeg har fulgt deg på bloglovin og likt deg på facebook (:

    SvarSlett
  59. Har gjort alt:)
    Det jeg liker ved bloggen din er bildene og gode tipser. Hehe, liker egentlig alt du skriver om :)

    Linke til innlegget mitt:http://alwi.blogg.no/1307992303_konkurranse.html

    SvarSlett
  60. jeg følger deg både på fb å blog :)
    det jeg liker med bloggen dir er at du har utrolig my bra innpå her å er 100 % ærlig, det skull rett å slett vært flere av deg her ute :)
    du blogger om masse utrolige bra ting å får folk kjempe lyst til å ta seg ein tur innom, jeg tror du er et frambilde for mange ! bloggen din gir my å masse noe jeg elsker :)

    http://chalt.blogg.no/1307993108_jeg_er_med_i_ein_konk.html

    SvarSlett
  61. Jeg har følgt deg på bloglovin og jeg liker deg på facebook! :)

    Jeg oppdaget bloggen fin først nå, men liker den super godt. Var lett å finne ting og liker at du varierer innleggene dine :)

    SvarSlett
  62. Jeg følger deg på Bloglovin og jeg liker deg på facebook :)
    Jeg digger bloggen din fordi den er variert og du blogger kjempe bra :D
    Her kommer linken til bloggen min: http://beatesofie.blogg.no/1307994697_er_med_i_en_konkurran.html

    SvarSlett
  63. Følger deg både på BlogLovin' og Facebook :)
    Var først inne på bloggen din nå, men har fått inntrykk av at du alltid er ærlig, tør å si din mening, og det er bra :)
    Skal også poste et innlegg om denne konkurransen på bloggen min : D

    SvarSlett
  64. Følger deg på blogolovin og Facebook nå (:
    Første gang jeg er innom faktisk, men når jeg så nedover synes jeg den var overaskende bra ;) <3
    Innlegg kommer strakks ;))

    SvarSlett
  65. jeg følger deg på bloglovin og på facebook
    -det jeg liker ved bloggen din, er at du skriver bra om masse interesange ting, og du oppdaterer ofte! (-:

    SvarSlett
  66. Følger deg på FB siden jeg ikke har bloglovin eller egen blogg! Har fått mange bra tips herfra, å kommer til å følge deg så lenge du blogger! :) Har og vist bloggen din til flere av mine veninner som og elsker bloggen din ! :)
    Mvh Cecilie Marie!

    SvarSlett
  67. Vi følger deg på facebook og bloglovin, her er innlegget vårt på bloggen:
    http://ilikn.blogg.no/1308154062_konkurranse_p_skjnnhe.html
    HERLIG konkurranse! :)

    SvarSlett
  68. Jeg følger deg på facebook og bloglovin!

    - det jeg liker ved bloggen din er at du skriver så mye om sminke/kosmetikk, noe jeg elsker! Liker at du viser sminke du har kjøpt og anbefaler produkter. Fortsett sånn!

    Her er blogginnlegget mitt:
    http://mellesin.blogg.no/1308384339_konkurranse_p_skjnnhe.html

    SvarSlett
  69. 1 - Following
    2 - Liking!
    3 - Jeg liker at du kommer med shoppetips siden jeg selv er veldig ukreativ i sminkefronten! :D Liker også at du deler dine egne meninger og er ærlig :)

    -Malenesund.blogg.no

    SvarSlett
  70. Har likt facebook siden din, og følger deg nå på blogvin .
    har lagd et innlegg her : http://lowju.blogg.no/1308397552_vinn_goodiebag.html

    -lowju.blogg.no

    SvarSlett
  71. jeg følger deg på bloglovin, har likt facebooksiden . Har også laget et innlegg her ; http://henriettehermansen.blogg.no/1308399106_konk__vinn_goodiebag.html

    jeg liker har en vldig ryddig blogg, som er lett å finne frem på, også interesserer jeg meg en del for sminke og skjønnhet, du skriver bra :)

    SvarSlett
  72. og det jeg liker best med bloggen din er at du skriver bra, du forklarer ting på en enkel måte og du har alltid en mening med det du skriver

    -lowju.blogg.no

    SvarSlett
  73. Det jeg liker med bloggen din er måten du skriver på:)

    Linke til innlegget: http://brownsugarrr.blogg.no/1308416084_konkurranse_vinn_2_fl.html

    SvarSlett
  74. noor_3108@hotmail.com

    Jeg liker deg på bloglovin måtte lage emg en bruker for å gjøre det :-)) syntes at konkurransen var kjempe fiiiin <3 Har likt deg på fb også

    Det jeg syntes er bra med bloggen din er hvordan den ser ut med en gang du kommer inn på den. Jeg får på en måte leselyst siden jeg elsker skjønnhet og slikt. At det handler om skjønnhet. Dine meninger. Håper jeg vinner... er alltid så uheldig vant en konkurranse en gang og fikk ikke premien også har jeg kjempe lyst på en sånn fin goodiebag <3 Elsker bloggen din

    SvarSlett
  75. Følger deg på blogvin og Facebook. Du gir veldig mange gode tips og skriver bra :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  76. Bettina Tryggestad18. juni 2011 kl. 22:47

    Følger på face og bloglovin'
    Bloggen din er oversiktlig, ryddig og nyttig. Du skriver engasjerende tekster og kommer med gode tips ;)

    bee10na@live.no

    SvarSlett
  77. Følger deg på bloggen og Facebook, en åpen og ærlig blogg du har, med mange nyttige tips
    Gro
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  78. Følger deg på BlogLovin’ og på facebook.
    Jeg er helt fersk her så jeg er ikke så veldig godt kjent, men førsteinntrykket er bra, du skriver godt! Liker at innholdet er variert, litt fra hverdagen og nyttige tips om sminke. : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  79. Følger deg på BlogLovin og Facebook.
    Jeg liker bloggen din fordi du er fink til å skrive.

    SvarSlett
  80. Hei på deg!

    Følger deg både på BlogLovin og Facebook.
    Jeg har ikke vært med her før, så jeg vet ikke så veldig mye ennå. Elsker sminke av alle slag, og
    det er veldig nyttig for meg å lese hva andre skriver om det. Sliter ganske mye med å finne den rette sminken, så mye blir dessverre kastet.
    Tror det er den rette fargen nå jeg er i butikken, men når jeg kommer hjem, så er alt feil. Tror mye det kommer an på at f.eks. en leppestift som en prøver på håndbaken ikke kommer i nærheten av den fargen du var ute etter. Håper på å vinne noe her da!!!!
    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  81. Jeg følger på facebook og bloglovin' :)
    det jeg liker best er ærlige meninger om produktene du tester!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  82. Hei, hei! Jeg følger deg både på Facebook og Bloglovin! :o)
    Det jeg liker best med bloggen din er alle de gode tipsene, og at den er oversiktlig å lett å finne frem i!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  83. Da har jeg lagt meg til som følger både på bloglovin og facebook. Det jeg liker best ved bloggen din er at det ser ut som vi har ganske lik smak når det gjelder hva som er god sminke og gode produkter, og ikke. Så tipsene du kommer med er faktisk tips jeg kan følge, noe jeg sjeldent finner på denne typen blogger.

    Hilsen Ingrid
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Tar 1 lodd jeg.

    Det jeg liker best må være tipsene du kommer med :D

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...