lørdag 14. mai 2011

My latest obsession!

Jeg er ikke en person som har hobbyer, jeg har besettelser. Noen få varer over mange år (sminke, mote, osv.) men de fleste varer i en måned eller to. Min siste av disse korte er chick lit! Jeg har aldri vært en person som har lest mye bøker, jeg foretrekker egentlig blader, men nå har jeg skikkelig kick på chick lit altså. Eller typisk jentelitteratur, om du vil. Heldigvis ikke en like dyr besettelse som sminke da!

Jeg liker skikkelig godt Lauren Weisberger, og The Devil Wears Prada er en av mine absolutte favoritter. Hun har skrevet fire bøker, og den siste måneden har jeg lest to av de, og har den siste liggende å vente. Nå skal jeg begynne på Four Blondes av Candace Bushnell, som har skrevet Sex & the City. Jeg blir så oppslukt når jeg først begynner å lese, så jeg bruker vel en uke på en bok av den størrelsen. Alltid på engelsk, alltid.

Jeg lurte litt på om noen kunne anbefale andre bøker eller forfattere som skriver fabulous chick lit? Ikke noe sånn grine-dritt, men noe ala Sex & Singelliv. Jeg er litt nysgjerrig på bøkene til Lauren Conrad, selv om jeg er superskeptisk siden hun er så skanky.

English: I don’t have hobbies, I have obsession. My latest obsession? Chick lit! I’ve read 3 of 4 books by Lauren Weisberger, and starting on Four Blondes by Candace Bushnell now (she wrote Sex & the City among others). Can anyone recommend any books or writers in this style of chick lit?

DSC_0043

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker True Blood-bøkene. Ikke akkurat typisk chick-lit, men heller ikke sånn typisk lame-fantashy-LOTR-opplegg...

    SvarSlett
  2. Jeg synes bøkene om Rebecca Bloomwood som ELSKER å shoppe og som er hystrerisk morsom er skikkelig bra jentebøker. Ellers takker jeg for dine tips :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...