mandag 9. mai 2011

Nails of last week

Forrige fredag bestemte jeg meg for å prøve en Sally Hansen Salon Effects Real Nail Polish Strips som jeg kjøpte i USA. Jeg kjøpte en i rosa glitter, og en i leopard. Leopard er den fineste, så den kunne ikke være prøve og feile-pakken. Bling it on er det vakre navnet. Fra lørdag og til i dag koser jeg meg med H&M Sunset Dreams. Fargen er sånn som den ser ut i flasken på bildet.

De skal sitte opptil 10 dager, men holdt 7 dager på meg noe jeg er veldig fornøyd med. Det ble egentlig ingen slitasje utenom det som kom da jeg ikke visst helt hvordan jeg skulle påføre de. Jeg betalte rundt 40kr for de i USA, og siden de har spesielle effekter syns jeg lett det var verdt det. På tide å tråle eBay etter flere?

DSC_0010

DSC_0029

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...