torsdag 19. mai 2011

På flyttefot igjen

Jeg tenkte bare jeg skulle advare dere om at det kommer til å bli dårlig med blogging framover. I morgen tar vi over den nye leiligheten, og da blir det pakking og flytting fram til kjæresten min reiser hjem for å jobbe i sommer 31. mai. Innimellom der skal jeg jobbe endel overtid også. Jeg skal få blogget når jeg har tid, men det kommer ikke til å bli så mye som jeg foretrekker.

Jeg er rett og slett oppslukt i interiør akkurat nå. Jeg vil innrede leiligheten perfekt! Jeg har hatt fire leiligheter i Bergen så langt, men jeg føler ikke jeg har gjort de til ordentlige hjem. Nå som jeg og Sam nesten skal etablere oss vil jeg ha det fint hjemme, jeg vil at folk skal bli sjalu! Jeg har til og med funnet flere bader jeg skal abonnere på når pengene kommer. Jeg skal dokumentere den ordentlig når alt er klart, selv om det sikkert tar en evighet. De fleste av møblene våre vil jeg bytte ut, men det må vi ta løpende når vi har råd. Jeg elsker typisk amerikansk interiør, og selv om det er vanskelig å finne passende ting så skal jeg prøve så godt jeg kan. Her er et par bilder som jeg har i inspirasjonsmappen min.

atlshowhouse_thumb1 suzanne-kasler-foyer

English: I won’t be blogging as much as I would prefer these next weeks. We’re taking over the new apartment tomorrow, and until my boyfriend leaves for the summer to work at home on the 31st, there will be loads of packing and moving, not to mention long days at my job.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...