søndag 8. mai 2011

Surf’s up!

Jada, jeg var første mann på MAC i går når Surf Baby! kom i salg. Ikke et sjokk for noen, spesielt ikke de som jobber der. Jeg kjøpte egentlig mer enn jeg hadde forventet, men det var så mye fint! Jeg har en tendens til å ende opp med en eller to ting fra kolleksjonene, men denne var så awesome at jeg måtte ha masse. Jeg har allerede brukt rougen og den hvite øyenskyggen, og selv om de er livlige farger gir de så uanstrengt resultat.

DSC_0018

DSC_0020

Dette gikk altså jeg hjem med etter 20 minutter av fundering og diskutering. Øyenskyggene ‘Sun Blonde’, ‘Short Shorts’ og ‘Surf USA’, blushen ‘My Paradise’, pigment stack i ‘Surf the Ocean’, leppestiften ‘Hibiscus’ og eyelinerne ‘Gilded White’ og ‘Blue Noon’. Veldig fornøyd!

English: I was the first person at MAC when they opened yesterday and had the summer collection Surf Baby! in store. That shouldn’t come as a shock to anyone. I usually only buy a few things when it comes to the MAC collections, but this was just so perfect I ended up with a haul. I love how beautiful everything is though, and gives such effortless beauty.

3 kommentarer:

  1. Så mye fint! Likte spesielt godt rougen. Håper vi får se swatches etterhvert? :)

    SvarSlett
  2. Fargene er så fine i den serien syns jeg :D

    SvarSlett
  3. Rebekka: hadde egentlig ikke tenkt å swatche, nettet bugner allerede over med swatches og jeg er så dårlig til å ta bilder av de

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...