fredag 13. mai 2011

Vi har fått leilighet!

Jeg måtte bare dele de gode nyhetene med dere med én gang; jeg og kjæresten min har endelig fått oss en leilighet! Dere har sikkert funnet ut at jeg har stresset meg syk med leilighetsjakten, og når vi i dag skulle se på en lovende leilighet bestemte vi oss for å ta den med en gang. Den er ikke like nærme sentrum som jeg hadde foretrukket, men ellers var den perfekt. Jeg både jobber og skal ha skole på Nøstet/Nordnes, og nå skal vi flytte nesten ut til Danmarksplass, men vi har jo bil, det går bybane og jeg skal suck it up og kjøpe meg en sykkel.

Så neste uke skal vi begynne utflyttingen fra leiligheten min med min elskede bestevenn Martha, og bli ordentlige samboere i en 56kvm leilighet med terasse, garasje, masse skapplass og mitt eget lille sminkerom (aka. gjesterom for vanlige folk)! Jeg hater å flytte, men jeg liker å flytte inn, så jeg gleder meg dødsmasse. Så mye at jeg allerede har begynt å pakke! Jeg gleder meg eksepsjonelt til å kunne innrede leiligheten uten at en annen jente har noe å si, alt blir akkurat slik jeg vil ha det! Når alt er perfekt skal jeg ta masse bilder og brife med mitt vakre hjem.

I kveld sitter vi hjemme i den snart gamle leiligheten og feirer. Jeg burde visst at det skulle bli en bra dag når kjæresten, rettelse, samboeren min vekket meg med fullkorns croissanter og kirsebærsyltetøy (kirsebær er min absolutte favorittsmak!) og en fiiiiiin gave i form av limited edition fra Christian Dior. I den lyseste fargen selvfølgelig, Aurora.

English: I should have known it would be a good day when my boyfriend woke me up with croissants with cherry spread and a gift from Dior. We actually got an apartment today, and we start moving next week! It’s not as close to work and school as I’d like, but in every other way it’s perfect, and big! And we do have a car, so we will survive. Can’t wait!

DSC_0032

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...