fredag 6. mai 2011

Weekend reads

En stressende uke er nesten over. Jeg er helt ødelagt i dag, så stresset jeg har vondt i hele kroppen, spesielt i hodet. Jeg er livredd for at jeg og kjæresten min ikke skal finne en leilighet innen jeg flytter ut fra leiligheten jeg bor i nå. Vi har under en måned, og det føles som om hele verden er på jakt samtidig som oss. I går skulle vi på en visning til en safety-leilighet, den var ikke særlig fin, og det var seriøst KØ utenfor! Minst 20 personer foran oss som skulle se på denne stygge leiligheten. Vi bare gikk. Heldigvis prøver kjæresten min å ta vare på meg, og i dag var vi på Naturhistorisk Museum som for tiden har små utstillinger med russiske ikoner og mumier, som han vet jeg elsker.

***

- Painted Ladies har skrevet litt om the business med å være make-up artist. Jeg kan ikke være den eneste som har den drømmen!

- Rebekka har swatchet vårpalettene til Coastal Scents. Jeg MÅ ha Delightful!

- Karen har produktbilder og swatches fra MAC sin store vårkolleksjon Surf Baby! som kommer i butikk i Norge i morgen! Hun har også prøvd sommerkolleksjonen til Essie, og deler hvilke ni ting som virkelig har gjort en forskjell i livet hennes for å leve best mulig.

- I Heart Cosmetics kan fortelle hva Kate Middelton (nå Catherine of Cambridge) hadde på neglene i årets bryllup.

- MakeUp4All har info om de nye leppestiftene som kommer fra YSL og Burberry.

- The Muse har swatchet litt fra sommerkolleksjonen til Guerlain, Terra Inca lipglossene og Terra Inca kremøyenskyggene.

- Temptalia har swatchet alle de nye Aqua Linerne fra Make Up For Ever. På bloggen denne uken kom også et gjesteinnlegg med de beste tipsene om hvordan du skal passe på huden i solen.

English: It’s been a really stressful week for me, and I’m glad it’s almost over. I’m stressing like a maniac about finding a good apartment for me and my boyfriend to move into on June 1st, but it feels like the entire country is out looking for one at the same time. Today is especially bad, I’ve just been weak and my head is aching like crazy. Luckily my boyfriend does his best to take care of me, and took me to the natural history museum today for some exhibits he knew I would love.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...