lørdag 11. juni 2011

1234

I dag har vært en rævva dag. For å døyve smerten har jeg drukket aaaalt for mye brus og spist masse kake. Lyspunktet er at jeg har endelig fått internett i den nye leiligheten og at jeg har oppdaget Texts From Last Night. Jeg fikk en fin liten pakke i posten da, men den skal jeg vise i morgen. Nå skal jeg bare dusje og legge meg under dyna og lese Undead and Unwed som heldigvis er veldig morsom, latter er jo sunt og sånn. Så snart leiligheten ser bittelitt mer ryddig ut skal jeg ta bilder og vise dere. Jeg elsker den, og har brukt de siste to ukene på å få all dritten min på en OK plass. Bla bla bla, jeg orker ikke å skrive mer. Kan noen fortelle meg om en bedre dag? Kaythanksbye

English: This day has sucked.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...