lørdag 25. juni 2011

25 stjerner!

Husker dere at jeg fortalte dere om mitt nye gullstjerneprosjekt? Det gikk litt treigt i begynnelsen, men jeg har vært veldig flink til å gå til jobb nesten hver dag! I går nådde jeg 25 stjerner, og da må man belønnes! Jeg tok egentlig seieren på forskudd, jeg kjøpte egentlig premien på søndag da jeg var innom travel value på Gardermoen, og sparte et par hundrelapper! Jeg hadde bestemt meg for hva jeg ville ha for lenge siden, og det er den utrooooolig vakre Terre Indigo øyenskyggepalleten fra Guerlain! Den er selvfølgelig limited edition, jeg er svak for LE!

Jeg har ikke orket å ta på den ennå, den er så fin at hvis jeg hadde hatt råd hadde jeg kjøpt to sånn at jeg kunne bruke en og spare den andre! Får se når jeg tar motet til meg. Jeg vil altså ikke swatchet den, men det har heldigvis Temptalia.

DSC_0083DSC_0086

DSC_0087

English: You may remember when I started my gold star project in May, and I finally reached 25 yesterday! I awared myself with the absolutely stunning Guerlain Terre Indigo Eye Shadow Palette! I haven’t even touched it yet, it’s so pretty! If I could afford it I would buy one just for collecting.

2 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte denne for en stund siden, hadde egentlig gitt opp håpet om å finne denne da den var utsolgt over alt i min by, utenom ett sted. Jeg har beundret den masse. Vet ikke om jeg klarer å bruke den, enda jeg mener at makeup skal brukes, ikke være til pynt ;)

    Hvis du skal unne deg noe ekstra bra, vil jeg anbefale Le Metier de Beauté sine øyeskygge paletter som heter Kaleidoscopes. Jeg har to Splendid Frost og det siste, Penelope. Øyeskyggene er helt fantastiske!! Bedre enn noe annet jeg har. Fargene er også helt utrolige fine og anvennelige. Regner med at du har lest om dem! Jeg kjenner ei som sender sminke til Norge mot at du betaler henne litt ekstra. Send meg en melding hvis du vil ha mail adressen hennes! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...