lørdag 11. juni 2011

3 down

Jeg erklærer herved La Prairie Purifying Cream Cleanser for tom, selv om jeg har nok igjen til rensing i kveld. Det er nesten to uker siden jeg klippen den opp og tok restene i en boks, og det sier vel endel om hvor mye vi går glipp av med de idiotiske tubene. Nå har jeg altså tømt tre produkter, og det ser ut som om jeg skal klare ti før jul! Jeg har vært ekstremt flink med shoppingen, jeg har faktisk ikke kjøpt en dritt siden MAC Surf Baby! for over en måned siden. Utenom de nødvendighetene jeg bestilte på internett på onsdag, og som kom i posten i dag. Nå som rensen er erklært tom, og min body lotion er neste på lista måtte jeg ha nye. Jeg kommer alltid til å prioritere huden min over det meste!

Det er ikke så ofte jeg prøver nye produkter, eller merker for den saks skyld, men nå skal jeg prøve både rens og lotion. Bestilt fra Gimle Parfymeri, lå de på postkontoret to dager etterpå. The Cleansing Foam fra La Mer og Creme de Corps fra Kiels. Jeg har ikke prøvd noen av de ennå (må jo være flink og bruke opp produkter) men jeg kan fortelle at kremen lukter kjempegodt! Gimle er altså den første og eneste butikken i Norge som selger Kiels. Kremen er jo legendarisk, så jeg kunne ikke la være (den kostet uansett det samme som den jeg pleier å bruke). Noen som har prøvd den før?

DSC_0063

English: I’ve been soooooo god with the Pan10 project, and I’m pretty sure I’m gonna make it until christmas. I do need necesseties though, and ordered Kiels Creme de Corps and The Cleansing Foam from La Mer this week to have them for when I empty my current cleanser and body lotion.

2 kommentarer:

  1. Hvis du skal unne deg en skikkelig "treat" anbefaler jeg alle produktene til Le Metier de Beauté!Særlig øyeskyggene!

    SvarSlett
  2. jeg har alltid hatt lyst å prøve de men har rett og slett aldri komt over de i butikk. jeg liker egentlig ikke å shoppe på internett. de trakk seg ut av Liberty of London rett før jeg var der forrige gang, og jeg vet ikke hvilke andre butikker som selger de!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...