søndag 12. juni 2011

Cosmopolitan Beauty

Har dere sett at det har komt et nytt skjønnhetsblad i butikkene? Jeg fant Cosmopolitan Beauty på matvarebutikken i går, og tok med meg et hjem. Jeg har ikke fått lest så mye i det ennå, men jeg er egentlig skuffet til nå. Som man burde forvente av Cosmo egentlig, et blad jeg virkelig ikke liker. Jeg føler at de kunne gjort så mye mer utav dette bladet, f.eks. så enkle ting som å fortelle sminken som er brukt på bildene. Jeg foretrekker nok Costume Skjønnhet, men jeg syns det burde finnes skjønnhetsblader på størrelse med motebladene! Jeg vil se et skjønnhetsblad som er like awesome som Vogue! Og ikke den teite japanske utgaven! Bladet koster forresten 64kr hvis du vil sjekke det ut selv.

DSC_0068

1 kommentar:

  1. tenkte på å kjøpe det. fordi ja som du sier så vil jeg også ha skjønnhetsbladet på størrelse med bra moteblader.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...