fredag 17. juni 2011

Drep meg

Åååååå for et mareritt! På onsdag reiste jeg altså til Sandefjord for å besøke kjæresten og familien hans før jeg i går kveld skulle reise videre til sommertreff med venn1 (greia jeg er med på i regi av Mental Helse Norge) i Tjøme. Vi hadde fått beskjed om hvilket hotell vi skulle bo på og det virket så fint at jeg faktisk gledet meg! Jeg elsker å bo på hotell og bare chille og få nye håndklær hver dag. Så jeg sjekket inn sent i går kveld og fyren i resepsjonen sier “Du skal bo alene i hytte sju.” Aaaaaah, så luksus, tenker jeg. Men nei! Disse jævla hyttene er ikke på nivå som resten av hotellet, de er heller på nivå med en vanlig norsk campingplass!

Hytten min er ekkel, stygg, full av støv og uten internett! Hva slags plass har ikke internett?!?!?!? Jeg forventet meg et fint hotellrom og fikk en hytte jeg ikke ville bodd i hvis jeg hadde fått betalt for det! Jeg hadde lyst å grine da jeg kom fram, og igjen da jeg våknet i dag og innså at hytten ikke var et mareritt. Så jeg kan ikke engang blogge fra min lille hytte i helvete, men har noen innlegg jeg skal få lagt ut under frokost o.l.

Dere kan tenke på meg mens jeg griner på den ekle lille “sofaen” og ser på tven full av snø i ensomhet!

English: I was expecting a beautiful hotel room and got the ugliest little cot! Kill me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...