mandag 20. juni 2011

Hjemme hos meg

Før jeg reiste til Sandefjord forrige uke fikk jeg endelig ryddet halve leiligheten relativt fin, og tok et par bilder så dere kan få se. Stuen og kjøkkenet er ikke klart for avbilding ennå. Det er ennå litt rundt som dere kan se på bildene, hovedsaklig fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med alle tingene til kjæresten min! Som dere ser er det mye som mangler. Farge på veggene, gardiner, bilder, møbler, tepper. Alt egentlig. Men vi har ikke råd ennå. Jeg håper å få leiligheten perfekt innen jul. Spisebord er det vi har planlagt å kjøpe sist, og det må vi ha innen Thanksgiving. Det føles egentlig som om jeg bor alene, og det er ganske ensomt. Jeg vet forresten veldig godt at parfyme ikke skal stå på badet, men akkurat nå gjør de altså det fordi det er der det er plass. Det meste ser litt mindre ut enn det egentlig er, og det er fordi bildene er tatt med vidvinkel.

DSC_0071

DSC_0072

DSC_0073

DSC_0074

DSC_0076

DSC_0078

Hva syns dere? Jeg spyr av at alt er så sinnsykt hvitt, leiligheten er virkelig kritthvit. Stuen og soverommet må males, og skapene på badet, men akkurat nå har vi ikke råd! Maling er visst ikke så billig som jeg trodde.

English: So this is part of my new apartment. The rooms that were tidy enough to be photographed. More to come.

3 kommentarer:

  1. Du kan godt få lov til å komme hjem til meg å rydde om du vil! :>

    SvarSlett
  2. Jeg synes det ser kjempefint ut, jeg :-) Jeg kan vær enig i at den ikke ser helt "ferdig" ut, men den er deres, Kaja, og bare deres! Du har god tid til oppussing ;)

    (Og ja, jeg har et litt overromantisk syn på det å ha helt egen leilighet her jeg sitter på jenterommet hos mamma...)

    SvarSlett
  3. Gler meg til å kome på besøk! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...