tirsdag 21. juni 2011

Mine første tanker om Creme de Corps

Min bodylotion fra La Roche-Posay er tømt, og jeg har brukt Kiehls Creme de Corps i noen dager nå, så jeg tenkte jeg skulle dele mine første tanker om kremen. Så langt liker jeg den VELDIG godt! De påstår at den tar litt ekstra lang tid på å trekke inn i huden, men jeg syns ikke den trekker inn noen treigere enn andre lotions med mye fukt. Huden blir så sykt myk og deilig etter at jeg har påført den, og ingen tørr hud i sikte. Min sensitive hud har heller ikke reagert på den ennå, så jeg gleder meg til å teste den ordentlig over lengre tid.

Jeg kjøpte min her, og fikk den i posten bare et par dager etterpå. Jeg ble litt skuffet over at den kom uten pumpe, men men. Den er ikke testet på dyr, for de som bryr seg om det.

kiehls11

English: My body lotion form La Roche-Posay has been emptied (that means four down in the pan project) and I’ve been using Kiehls Creme de Corps for a few days now. My initial thoughts are that I love it! My skins feels amazing afterwards, and I haven’t had any allergic reactions either. Can’t wait to really try it out for a longer period of time.

1 kommentar:

  1. He lenge lurt på kor man kan få tak i Kiehls produkta i Norge. E d bare på nett?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...