søndag 19. juni 2011

MUFE hos Strawberrynet.com

Jeg har unngått Strawberrynet i det siste, siden de har økt prisene kraftig etter at de oppdaget det rike, norske publikum, så det har gått meg hus fordi at de så har fått inn litt Make Up For Ever! Jeg ELSKER virkelig MUFE og det er utrolig synd du kun får tak på det i én butikk i Norge. Det deler førsteplass som favorittmerke sammen med MAC (selvfølgelig), men det er noen av produktene jeg syns er mye bedre enn MAC sine. Jeg tror ikke jeg hadde overlevd uten liplinerne deres, og leppestiftene er mildt sagt fantastiske.

Hvis du aldri har prøvd MUFE gjør det NÅ (eller når du får penger, hehe) fordi du kommer til å elske det! På Strawberrynet.com finner du nå et lite utvalg av lipgloss, leppestifter, Aqua Creams, linere, deres berømte HD Foundation (ikke i alle fargene) og tilbehør. Ikke er prisene helt krise heller, og alle vet jo at de har gratis porto og tilbakebetaler toll og moms. Håper de får inn mer over tid!

Make-Up-For-Ever-Lab-Shine-2010-Diamond-Collection

aquacream4web

English: I’ve been boycotting Strawberrynet.com for a while since they discovered their Norwegian customers with deep wallets and increased their prices on the Norwegian site. So when I hopped by for some browsing I found out they now sell some Make Up For Ever, which is my favorite brand (next to MAC of course!). Check it out!

5 kommentarer:

  1. Hvor får man kjøpt MUFE her i Norge? Visste ikke at man hadde det i butikk her :)

    SvarSlett
  2. Så langt jeg vet kun MakeUp Art på kjøpesenteret Kvadrat utenfor Stavanger. Jeg var der i februar og da ventet de på varene men visste ikke når de kom men jeg har ikke fått bekreftet at de har fått det inn ennå

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Siden du har vært til stor hjelp tidligere, tenkte jeg å prøve med enda et spm her.
    Ser jo at du ikke bruker solpudder selv, men har du noen formening om noen som kan funke på min sensitive hud? Ikke til hverdagsbruk, men litt festlige anledninger =)
    Tenkte forøvrig å dra innom MAC her i Bergen for å forsøke flytende foundation derfra, kan jo ikke skade å prøve.

    Ha en finfin mandagskveld og uke videre =)

    SvarSlett
  4. Det er bare å spørre ivei! Jeg er glad for å ha noe å gjøre, og så liker jeg å kunne hjelpe.

    Nei, jeg bruker ikke solpudder selv, men har faktisk fått mitt første i sommer! Hvis du har sensitiv hud vil jeg anbefale deg å ikke bruke Guerlain hvis du skal bruke ofte. De er veldig fine, men jeg fikk utbrudd da jeg bruke det en sommer for mange år siden. Det jeg har nå er fra sommerkolleksjonen til Dior og er veldig fint med shimmer, men det er bare to farger, og det er jo ganske teit.

    Jeg har lest mye bra om de fra Chanel, men da jeg skulle prøve de kunne jeg ikke finne de i norske butikker! Utrolig teit, og jeg forstår ikke hvorfor siden norske jenter elsker å være brune.

    Hvis du skal innom MAC uansett kan du jo se på utvalget deres. Jeg har aldri prøvd de selv, men alle elsker jo MAC!

    Hvis du ikke skal bruke ofte så tror jeg egentlig du kan bruke hvilket som helst solpudder, bare konsentrer deg om farge og om du vil ha shimmer, glitter eller matt. Kan anbefale å bruke en god base da, så huden blir litt mer beskyttet fra stoffene i sminken.

    P.S. hos MAC kan du få med prøver på foundations, bare spør de som jobber der og hvilke du vil prøve!

    SvarSlett
  5. Hei Kaja,

    Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg er lenge har letet etter MUFE her på sørlandet!
    Jeg ser at make up for ever nå selges på http://glamroom.no. er det noen som har erfaring med å handle der? de har mye mer enn straberrynet også!! ;)

    Ha en fantastisk dag! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...