onsdag 22. juni 2011

The slip

Når det kommer til kvitte seg med avhengighet venter du bare på det første tilbakefallet. Det er ikke mulig å bli helt frisk før du har hatt ditt første, og jeg hadde mitt forrige uke. Jeg hadde egentlig ikke lyst å dele det på bloggen, jeg vil jo at dere skal synes jeg er kul, men kjæresten min overtalte meg. Du må være ærlig med leserne dine sier han.

Det ble altså en lipgloss, og vi kan jo bare innse at det kunne vært mye verre! Den digre Athena’s Kiss fra MAC sin Wonder Woman-kolleksjon som kom tidligere i vår. Den er så rosa og glossy og de hadde bare én igjen! Hvordan kunne jeg ikke kjøpe den? Bildene sier ingenting om hvor stor den egentlig er, det ser kanskje ut som om påføringsbørstegreia er normal størrelse, men den er faktisk gigantisk. Freakishly stor. Og jeg som har en fobi for ting utav naturlig størrelse.

DSC_0080

DSC_0082

English: I had my slip last week, with this whole shopping addiction deal. Only a lipgloss, so it could have been a whole lot worse. I really don’t feel that bad. Especially since it’s huuuuuuge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...