søndag 12. juni 2011

Tom Ford Beauty Collection

Jeg tisset nesten på meg i går da jeg fant ut at Tom Ford skal lansere en hel kolleksjon av sminke og hudpleie! Jeg elsker alt Tom Ford gjør, fra brillene (selv om jeg ikke har råd til de), til hans klassiske (og min signatur) parfyme Black Orchid. For ett år siden lanserte han leppestifter som by far har de deiligste og mest luksuriøse tubene noen sinne. Jeg har allerede tre. Denne nye kolleksjonen, som kommer i september, ser minst like sexy ut. Og jeg må ha alt!

tomfordbeauty001

Eksklusivt blir det selvfølgelig også. I USA blir det solgt på Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue (sender til Norge) og Bergdorf Goodman, i Italia La Rinascente og i England på Harvey Nichols og Selfridges (sender til Norge). Og selvfølgelig i alle Tom Ford-butikker. Jeg skal selvfølgelig spare penger som en helt for å kunne reise til London før jul og shoppe bittelitt. Produkter som blir lansert inkluderer Calligraphy Tip Brow Pens, Shade and Illuminate Cream Duet, Lipglosses, Traceless Foundation Stick, Illuminating Protective Primer, Purifying Creme Cleanser og Intensive Infusion Concentrate Extreme. Mitt spørsmål er bare; blir det nye kolleksjoner hver sesong som andre sminkemerker?

tomfordbeauty002

English: In September the always fabulous Tom Ford will launch a beauty and skincare collection, and it looks to be pretty fabulous! Sold in the US, Italy and the UK (stores listed above) as well as all Tom Ford stores. I’ll have to save money like a freak so I can travel to London before christmas and get some!

Bilder og info fra WWD.com via Temptalia og BBB.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...