tirsdag 14. juni 2011

Undead!

For noen uker siden fortalte jeg hvor besatt jeg har blitt av å lese chick lit, og jeg har funnet den ultimate bokserien for meg! Undead-serien av MaryJanice Davidson. Bøkene handler om Betsy som dør samme dag som hun får sparken, og når hun våkner opp som vampyr tror alle hun er den tilbakekomne dronningen av vampyrene. Betsy

Chick lit med ei superhot og passiv agressiv vampyrdronning? Perfekt for Kaja! Det er så utrolig morsomt, og samtidig supersexy. Sann chick lit fordi en gutt ville spydd hvis han leste et kapittel! Jeg skal legge meg på sengen og lese ut den første boken i dag, og har bok to og tre på vei hjem i posten. Anbefaler å plukke opp et par av bøkene til alle jenter som syns vampyrer er sexy og ikke nødvendigvis liker den søte hovedpersonen best, men den bitchy venninna!

English: I’m OBSESSED with the Undead bookseries by MaryJanice Davidson! Finishing book one tonight, and to more are on their way. A passive agressive pretty bitch turned vampire queen is the perfect protagonist for me. It’s super sexy, and sooooo much fun!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...