søndag 10. juli 2011

Catherine of Cambridge

Jeg har aldri brydd meg noe om kongefamilier, men Kate Middelton er så vakker at det er umulig å ikke bli interessert! Det blir skrevet veldig mye om hennes motevalg i media for tiden, og jeg er enig i at stilen hennes er awesome! Hun har stil men likevel klasse, og jeg syns hun passer perfekt i det engelske kongehuset! Det har virkelig tatt seg opp etter bryllupet, men hun er vel så heldig at hun har fått et klesbudsjett!

610x2Hun kjører til og med ganske retro, og det MÅ jeg jo elske! Jeg har alltid vært størst fan av Harry (jeg elsker jo rødt hår!) men jeg må ærlig innrømme at William har blitt mer tiltrekkende etter at han giftet seg med Kate.

128199-kate-middleton-the-duchess-of-cambridgex610-27 

Og det går jo ikke an å snakke om Kate Middelton sitt klesskap uten å snakke om den fantastiske brudekjolen! Jeg ble veldig sjokkert da jeg så den for første gang, den er nemlig veldig lik den jeg har hatt inni hodet mitt i mange år som jeg skal gifte meg i! Vel, det er åpenbart begge er ekstremt inspirert av Grace Kelly. Elsker også at hun hadde en annen kjole etter vielsen, alle jenter elsker en unnskyldning for å få enda en ny kjole.

royal-wedding-kate-williamRoyal-Wedding-Fashion-Second-Wedding-Dress-for-Kate-Duchess-of-Cambridge_feature_article

English: Is it possible to not fall for Kate Middelton? I’ve been loving her style lately, and so has the media! Understandable since she always looks impeccable with the most amazing, and slightly retro, outfits. She’s definetly fit for royalty. It’s impossible not to mention her amazing wedding gown, which is amazingly similar to the one I’ve been picturing in my head for years, that I will wear on my wedding day. Both dresses are obvilously very inspired by Grace Kelly.

2 kommentarer:

  1. Hun er bare helt fantastisk pen ;-)

    SvarSlett
  2. Hun er helt nydelig, skapet hennes er sikkert fullt av skatter!

    - Vinn Rose the one fra D&G på facebooksiden vår iGlow -

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...