fredag 15. juli 2011

Hjemme hos meg

Sånn! Nå har jeg endelig fått tatt et par bilder av stuen! Det er ikke så ryddig som jeg ville likt, men hvis jeg skulle ta bilder før jeg reiser må det bli nå! Det er under en time til jeg må gå, og jeg er egentlig ikke ferdig med pakkingen. Må bare finne ut hvilke neglelakker jeg skal ha med. Men her er altså hjertet av leiligheten vår. Mye mangler ennå, åpenbart. Vi skal ha flere bokhyller, ny sofa, spisebord og salongbord, ikke alle gardinene er hengt, heller ikke bilder, og så har jeg veldig lyst å male veggene. Jeg tenker lyseblå!

DSC_0098DSC_0099DSC_0100

English: I leave for the bus in less then an hour, but I just had to share the heart of my apartment first. It’s not as tidy as I wanted, but oh well! It’s not nearly finished yet, we’re getting new furniture, hanging curtains and pictures and I would love to paint the walls blue. But I still love it all the same.

2 kommentarer:

  1. Det ser kjempekoselig ut! Gleder meg til å få se alt i august! Er du sikker på at du vil ha flere gardiner? Det er deilig med mye lys også :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig! Glede meg t å se d IRL

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...