søndag 17. juli 2011

Nå skal jeg starte et rykte

Det blir et rykte, fordi jeg vet ikke om det er sant. Men ituisjonen min sier at det er sant, og jeg er ikke så dårlig til å legge sammen to og to. My spider senses are tingling!

Ryktet som starter nå er at et veldig berømt sminkemerke skal lanseres i Norge. Jeg vet ikke når, og jeg vet ikke hvorfor (siden det nå kun finnes i Amerika) men jeg håper! Det er et merke jeg ELSKER, og de har bl.a. verdens beste mascara!

Klarer dere å gjette hvilket merke det er?

Det er et søsterselskap av Max Factor.

Ikke?

Det er veldig profilert i USA med store stjerner i reklamekampanjene og de gnåler om det på Top Model.

Nå forstår vel alle at det er CoverGirl!

Men ikke bli sur på meg hvis det ikke er sant, jeg vil bare dele med klassen! Sharing is caring. Hvis jeg har rett vil jeg se for meg at lanseringen blir i løpet av sommeren eller tidlig høst.

covergirl-lashblast

Åååå Lash Blast how I love you!

English: I’m starting a rumor that CoverGirl is coming to Norway!

3 kommentarer:

  1. Jeg blir veldig veldig glad hvis det kommer til norge!

    SvarSlett
  2. OOh, det hadde jo vært fantastisk om det faktisk gjorde det! :)

    SvarSlett
  3. Ææææ, håper ryktene dine er sanne! :D Lash Blast = love.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...