lørdag 2. juli 2011

Ønskeliste for min 23. bursdag

I dag er det faktisk bare én måned igjen til bursdagen min, og i år blir jeg 23 år, ikke særlig spennende egentlig. Jeg har kastet sammen en liten ønskeliste i photoshop siden det var så lenge siden jeg hadde blogget. Jeg ønsker meg jo selvfølgelig penger også, fordi det er det jeg trenger mer enn noe annet!

23aar- Jeg ønsker meg ALLTID et par sko fra Christian Louboutin. Det har jeg gjort siden første sekund jeg så et par på internett, og det kommer jeg til å gjøre til jeg har alle skoene hans! Jeg skal til og med gifte meg i et par skyhøye glittersko designet av Christian.

- Jeg dør av de små veskeparfymene til Chanel, og No5 Eau Premiere er min favorittparfyme fra Chanel. Synd at de er så dyre og kun selges på tax-free.

- La Mer the Concentrate fikk jeg en prøve av når jeg kjøpte kremen, og har spinket og spart og bruker konsentratet når jeg trenger det mest. Det er virkelig FANTASTISK og gir et ekstremt mye bedre resultat enn bare kremen. Desverre koster den lille flasken nesten 4000kr!

- Jeg er jo hektet på Undead-bøkene av MaryJanice Davidson og ønsker meg alle fra Undead and Unworthy og ut. 

- Chanel Lilium quad hadde jeg lyst å gi megselv i gave i sommer når jeg fikk råd (som jeg aldri får), men den er utsolgt over alt uansett.

- Alle øyenskyggepalettene fra Sleek! Spesielt de som har komt det siste året (men ikke original, den har jeg).

- Chanel Bronze Rose er en umenneskelig fin bronzer/rouge, men den er så dyr! Og nå er også den utsolgt. Akk!

English: So my 23rd birthday is coming up in a mere month, and I decided to create a little wishlist and share it with all of you. Most of all I want money of course, I need nothing more on this planet than I need money. But a picture of a dollar bill is no fun, so here are all the fun stuff I want and won’t get!

10 kommentarer:

  1. Hei! Den er ikke utsolgt i Trondheim! Jeg eeelsker denne quad'en. Dessuten finner du den alltid på Ebay til ca norsk pris evt kan du følge med de som har buy now - som regelmessig setter de lavere i pris til auction style... Jeg har kjøpt mye fint fra Chanel på den måten ;) Sist nå fikk jeg Chanel Joues Contraste i Rose Tourbillion - den er så utrolig nydelig!

    SvarSlett
  2. En liten skriveleif - mente Rose Tourbillon

    SvarSlett
  3. masse fine greier, har lyst på et sleek palette selv! :)

    SvarSlett
  4. Benefitcosmetics.com sender til Norge!
    Mener å huske at du ville kjøpe benefit-produkter! Jeg har nettopp bestillt en haug derfra selv :)

    SvarSlett
  5. Wow her var det mye lekkert.Håper du får alt til bursdagen din.:-)

    SvarSlett
  6. Me he igjen det solpudderet i Bogstadveien trur eg, hadde iaf. for 1 uga si!

    SvarSlett
  7. Jeg vil kjøpe! Men jeg er offisielt lutfattig

    SvarSlett
  8. Eau Premiere i veskespray får du forresten på alle Skin Tonic! Sikkert Esthetique au:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...