tirsdag 19. juli 2011

Nytt kamera!

Noen husker at mitt gamle kompaktkamera led en sorgmodig skjebne i Las Vegas, men i dag har jeg fått et nytt som en tidlig bursdagspresang av min gamle pappa. Det betyr at det endelig blir litt flere bilder! Jeg har et Nikon D70s speilreflekskamera også, men det er så stort og tungt at jeg nesten aldri tar det ut av huset. Mitt nye kamera er et Canon IXUS 115HS. Det er grått, selv om jeg ville valgt rosa hvis de hadde hatt den fargen på lager. Typisk Egersund!

_1_canon_ixus_115_hs

Yay meg!

English: I finally got a new Canon IXUS today after my old one suffered a sad fate in Vegas. My birthday is in two weeks, and this was an early presant from my dad. Now I can finally take more pictures for the blog!

3 kommentarer:

  1. Åja så du kjøpte det i Egersund? Stilig! Koffø kjøpe du deg isje et nytt speilrefleks? :) Eg solgte akkurat HS200 t en kunde fø någen daga sian. Canon e bra ;)

    SvarSlett
  2. jepps, elle pappa kjupte d då. eg trenge jo ikkje ennå et speilrefleks, he ennå d gamla. men eg klare meg ikkje uten et kompaktkamera, eg gidde aldri å drassa på speilrefleksen, utenom av å t på ferie. like canon sine kompakt, men komme t å holla meg t nikon speilrefleks!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...