fredag 22. juli 2011

Tomt

IMG_0030

Herregud dette er jo nesten the end of an era! Min elskede Creme de la Mer er tom, etter 3,5 måned med fantastisk fin hud. Trist? Ja… Worth it? JA! Akkurat nå har jeg ikke råd til å kjøpe en ny, så frem til jeg får bekreftet fra Lånekassen at jeg får stipend og lån til høsten så må jeg bruke gode, gamle La Roche-Posay. Den er god, men La Mer er fantastisk! Som sendt fra gudene, rett og slett! Men det er ennå et hakk lenger mot Pan10 målet!

IMG_0036

Jeg kjøpte forresten dette kjempefine smykket i går. So cute! Nesten litt sånn Juicy Couture, bare jeg har råd til det! Score.

English: My beloved Creme de La Mer has run out, after a good run. I miss it! It’s just THAT good!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...