tirsdag 26. juli 2011

Verdens heldigste

Ikke bare får jeg BlackBerry, kamera og abonnemen på favorittbladet mitt til bursdagen, men jeg får Londontur av kjæresten min! Vi reiser allerede 14. august for at jeg skal slippe å ta fri fra skolen, og blir til 17.

Jeg gleder meg syyyyyykt mye, og de som kjenner bloggen godt vet kanskje at London er min favorittby! Jeg tror dette blir 9. gangen jeg besøker byen. De fleste vet kanskje ikke at kjæresten min egentlig er engelsk, og dette blir første gangen jeg får oppleve England sammen med en vaskeekte engelskmann! Gleder meg til å se byen gjennom hans øyne, ikke bare mine shoppingøyne! Men hallo, litt shopping blir det jo! Jeg har et par sminkegreier på ønskelista, og jeg må jo ha litt nye klær til skolestart! Vi har tenkt å sette av en dag til hardshopping, og de to andre skal vi kose oss og leve livet og være ekle og romantiske. Det er ennå godt jeg har et nytt kamera så jeg kan ta maaaaaaasse bilder.

london1

P.S. Jeg har jo fortalt dere at jeg ikke fikk penger fra Lånekassen for å gå på skolen neste år, men i dag fikk jeg beskjed etter ankingen at jeg får likevel! Jeg har vært umenneskelig stresset de siste månedene, men nå er alt fryd og gammen og jeg tror aldri jeg har vært så lykkelig som jeg er nå. Livet mitt er rimelig perfekt!

English: The best boyfriend in the world is taking me to London for my birthday! He knows very well it’s my favorite city in the world, and yesterday he told me that we’re going and I fixed tickets and a nice hotel in Kensington (I have a gift of finding the best prices for holidays), and we’re off on the 14th of August! I’m beyond exited and I do believe my life is pretty much perfect1

3 kommentarer:

  1. Ooooh, nice one :) Meget så misunnelig ;P Sikker på dere får en flott tur :)

    SvarSlett
  2. misunnelig ja!!! ååå fint vær og shopping...!
    du må ta bilder!

    SvarSlett
  3. Gratulerer nok ein gong!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...