tirsdag 23. august 2011

Andre skoledag!

I dag fikk vi (endelig) våre første make-up kits! Masse forskjellige godsaker fra butikken, ikke at jeg syns det var nok. Dere kjenner jo meg. Likevel fikk vi et ok starter-utvalg av foundations, leppeprodukter, concealer, diverse rouge og øyenskygger, og selvfølgelig koster. Etterpå gikk vi gjennom alle de forskjellige produktene i butikken (siden vi kan bruke alle testerne fra butikken fritt når vi er på skolen) og jeg så et par ting jeg ønsker meg veeeeeeeeeldig! For eksempel lilla pudder og diverse glitterprodukt. Utvalget vi fikk av kostene er også helt OK med de fleste nødvendige, men jeg savnet likevel et par koster jeg har blitt veldig glad i og bruker ofte. Kommer utvilsomt til å legge et par av mine egne saker i baggene når den tid kommer.

IMG_0160

Rimelig greit å få så mye sminke rett i fanget! Vi fikk leke litt med det også, da vi plutselig skulle sminke hverandre. Alle ble rimelig sjokkert, vi har jo ikke lært noe enda! Men det var altså for å se hvordan vi jobbet og hva vi allerede var flinke på. Jeg kan ikke si sminken jeg gjorde ble veldig fin, haha! Derav ingen bilder. Heldigvis ble ingen andre sin sminke så veldig bra heller! Men vi er jo åpenbart der for å lære.

English: Today was the 2nd day of school and we all got our starter make-up kits with all the necessities. Definetly some stuff I miss though, so I’ll fill in from my own stash when the time comes.

5 kommentarer:

  1. Ser ut som det er masse gøy her! :)

    SvarSlett
  2. Oi, kunne greit hatt det ja!:) Spennende..

    SvarSlett
  3. herlig å bare få masse sminke. :)

    SvarSlett
  4. Ooooh, spennende :) Ser ut til at det er mye godsaker der.

    SvarSlett
  5. Det lilla løspudderet er fantastisk, et must have! Har lyst til å prøve det rosa også. Og Eye Fix er min nye store kjærlighet! Omtaler på bloggen min. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...