søndag 21. august 2011

Første skoledag som make-up artist i morgen!

Herre Jesus Kristus jeg er MAKS nervøs for imorgen! Det er jo min første skoledag på Face Stockholm her i Bergen, endelig! Men likevel gruer jeg meg som et helvete. Jeg spyr snart av alle sommerfuglene i magen min! Jeg har litt OCD for planlegging, og det at jeg ikke har noen som helst aning om hva som skjer i morgen, hvem jeg møter, eller egentlig hvor jeg skal dreper meg. Ikke er jeg noen Social Suzie heller. Tenk om ingen liker meg??? Kan noen komme med litt Xanax? Jeg ser ikke for meg at jeg skal få sove i natt.

Don’t get me wrong, jeg gleder meg også dødsmasse!!! Jeg skal blogge når jeg kommer hjem, jeg tar selvfølgelig med kamera, og jeg har laget en ny kategori, ‘utdanning’, så dere lett kan følge året mitt!

Hvis noen som leser dette tilfeldigvis også skal begynne i morgen, si hei til meg!

shapeimage_12

English: My first day of school as a make-up artist tomorrow! I’m so nervous I could puke!

5 kommentarer:

  1. Lykke te, Kaja! Langt inni deg he du sikkert ein social butterfly au ;)

    SvarSlett
  2. Ååååå, såååå spennende!! :D Det kommer nok sikkert til å gå kjempebra, er sikkert mange av de andre som tenker akkurat likt som deg! Gleder meg til å høre om hvordan det går! :)

    SvarSlett
  3. Så spennende! Det blir nok kjempegøy! :)

    SvarSlett
  4. herregud så kuult! lykke til :D

    SvarSlett
  5. Gleder meg SÅNN til å høre om det :-) Lykke til!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...