mandag 22. august 2011

Første skoledag

IMG_0126

Så var første skoledag altså overstått! Egentlig var den det litt etter 12, men jeg har sett to episoder ‘Invasion’, hehe! I dag var en litt sånn tulledag (som jeg hadde håpet på, spesielt siden jeg var så nervøs jeg ikke klarte å spise frokost!) med masse informasjon. So far so good I guess. Jeg kan egentlig ikke si så mye siden det ikke skjedde så mye. De andre virker helt OK og det er til og med en gutt i klassen! Over ser dere “klasserommet”, der vi skal jobbe og lære og leke med sminke det neste året. Jeg klarte sikkert å gjøre et litt dårlig førsteinntrykk siden jeg var siste person på plass før start, og fordi jeg ikke pratet med noen. Den eneste som ikke pratet med noen andre… Typisk meg, men det er fordi jeg egentlig er grusomt sjenert. Jeg håper jeg klarer å løse litt opp i løpet av uken, jeg orker ikke å kjøre skole-uten-noen-å-være-med-i-klassen igjen!

Jeg måtte jo ha på mine Loubies, som planlagt, og da er det greit å ha en samboer som melder seg frivillig til å kjøre deg til døren. Siden skoene var viktigst bestemte jeg meg for å kjøre enkelt i svarte jeans og bluse, orange belte og resten rødt. Håret i en stram knute, og enkel sminke.

IMG_0140Jeg eeeeeeelsker MAC’s Lady Danger leppestift! Den er såååå rød! 

IMG_0125I morgen får vi utlevert disse! Miiiiiiiiiih! Gleder meg til å se hva som er inni!

3 kommentarer:

  1. ser kjempespennende ut! :D du blir nok kjent med folk i klassen etter hvert! :)

    SvarSlett
  2. Du e så fine Kaja!! Lykke te

    SvarSlett
  3. Så spennende! Håper du trives og liker deg på studiet så langt! =)

    Hvilken øyebryns-farge bruker du..? :)

    Jeg er rødhåret, og har lyse vipper og øyebryn. Sliter med å finne en øyebrynsfarge som "matcher" det røde håret mitt og ikke er for "hard" mot den lyse huden. :S

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...