søndag 21. august 2011

Going to Jersey Shore, bitch!

I går hadde jeg og min samboer Samuel innflyttnings og bursdagsfest i vår nye leilighet. Jeg syns egentlig fellesbursdager er kleint, men vi har bursdag innen ti dager av hverandre og dette var første mulighet til en liten fest. That’s my story and I’m sticking to it! Jeg har alltid temabursdag. Jeg bruker enhver unskyldning til å kle meg ut, det har jeg gjort hele livet faktisk. Så årets tema var altså reality TV, en av mine favoritt hobbies! Som dere vet er jeg helt besatt av reality, og ser alt som blir spydd ut av USA (Nordmenn klarer ikke å lage nok drama!).

Jeg brukte egentlig sykt lang tid på å velge hvem jeg skulle kle meg som, siden det er så mange sexy ladies fra TV jeg elsker. Jeg hadde egentlig lyst å være Kim Kardashian eller Coco, men det gøyeste ble å være Snooki (det skader ikke at jeg er hekta på Jersey Shore for tiden!). Jeg ønsker at jeg hadde hatt parykk også, men jeg er egentlig rimeli fornøyd med looken min, spesielt siden det var et mareritt å sminke seg så utrolig brun! Jeg kjøpte den aller mørkeste foundationen de hadde på H&M (gidder ikke kjøpe en dyr foundation for én kveld akkurat), og til vanlig ville den lysteste være for mørk. Jeg så egentlig ut som en idiot!

Image291Image292Jeg fikk ikke Sam til å være noen fra Jersey Shore, men han passer egentlig ganske godt som Gordon Ramsay. Ok, egentlig bare fordi begge er engelske.

DSC_0103   Ikke så mange av gjestene gadd å kle seg ut (dårlige venner altså!) men Tor og Karin var veldig fine som Ozzy og Sharon Osbourne. Getting their wig on! Tor vant til og med beste kostyme! Jeg kom på andreplass…

IMG_0123

Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fordi det var så koselig å ha venner på besøk og plutselig var jeg kanskje litt full og så hadde plutselig alle gått og jeg satt på sofaen og sang Glee karaoke unevnelig falskt. Sånn kan det gå!

1 kommentar:

  1. kjempekult kostyme! Har aldri sett Jersey Shore, men har sett bilder av Snooki :p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...