tirsdag 2. august 2011

Happy birthday to me!

Det er bursdagen min idag og jeg blir 23 år. Føler meg litt gammel, er det greit å ta Botox nå? Jeg hadde et bittelitte selskap i går med venninnene mine i Bergen, men vi skal ha stor fest om noen uker! Men i dag er jeg helt alene, på min egen bursdag. Litt trist, men jeg har det overraskende greit. Jeg har brus, kake og smågodt. For ikke å nevne masse i posten i dag. Bare gaver fra megselv da.

Det er første dag tilbake på jobb i dag, og for å være helt ærlig så er jeg glad jeg endelig har noe å gjøre hver dag. Jeg kjeder meg utrolig lett, spesielt når jeg er alene, og sommerferien er en laaaang måned av hard kjedsomhet. Endelig er den over! Men jeg skal jo rekke en Londontur før skolestart.

IMG_0055

Når jeg ikke er hos mamma må jeg lage kaken selv, men med hennes oppskrift. Det er ikke sjokoladekake, det er bursdagskake og den er kjempegod! Ta med et stykke på jobb i dag? Lett!

Det går nesten mer i interiør enn sminke for tiden, jeg prøver hele tiden å gjøre det så fint som mulig her. Jeg syns det er kult å bruke strøssel til pynt på kjøkkenet!

IMG_0053

IMG_0054

Og min nye hobby (gudene vet jeg trenger en) er å lage supertacky og søte decoden accessories. Litt av pyntsamlingen min!

English: It’s my birthday and I’m old and need Botox. But atleast I go back to work today so I don’t have to be so bored all the time!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :) kaka så ikke vond ut!

    SvarSlett
  2. Gratulerer massevis med dagen, den høres knallfin ut - jeg leeeengter etter kake, brus og smågodt!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! Jeg blir 23 år snart også! Vi er ikke gamle! :D

    SvarSlett
  4. gratulerer med dagen! du trenger da så absolutt ikke botox, you're fabolous already! fancy de strøsseltingene, håper dere har god plass. Jeg har stappa skuffer i stua med mat pga plassmangel på kjøkken, æhæ.... (sånn er kollektiv..:(
    KOS DEG I DAG!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bursdag! =)
    23 år og gammel..?? :-O
    Bare vent til du blir 28 du!! ;)
    Jeg blir 29 i november.. =S
    ..(men føler meg fremdeles som 18-20..(ok, 24 da..).. hihi ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med vel overstått! :)
    Lurer på hvor du har fått tak i de kjekke boksene du har strøsselet i? ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...