søndag 14. august 2011

I reisevesken

Når dere leser dette er jeg på god vei til London sammen med min utkårede. Helt tilfeldig reiser vi på samme dagen som vi møttes for akkurat et år siden. Ingen av oss vurderte noe mer enn litt klinings den dagen, men nå er vi altså håpløst forelsket et år etterpå. Nok awkwardness, vi skal på ferie! Jeg hadde lyst å dele innholdet i vesken min for å gi litt mer innblikk i mitt unektelig kjedelige liv. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg har en så liten veske, jeg skal alltid ha med meg så mange ting. Men den er jo fin da!

IMG_0075Veske fra Micha Barton (barf kjerring, kule vesker), vannflaske (jeg går aldri ut døren uten vann), notatbok fra Moleskine, tidenes styggeste lommebok, iPod, pass, bok, penn, telefon, solbriller fra Dior, sminkepung fra Dolce & Gabbana og selvfølgelig kamera som jeg brukte til å ta bildene. 

IMG_0076

I den lille pungen har jeg brilleklut, speil, kontaktlinser, linsedråper, negleklipper, leppepomade, Dior Lip Glow, concealer og håndkrem.

Jeg tar ikke med meg dataen når jeg reiser, så det blir ingen blogging før jeg kommer hjem igjen! Da blir det masse bilder og forhåpentligvis skal jeg shoppe masse fint som dere skal få se.

English: I’m off to London! See you in a few days.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1års dagen deres! =)
    Ha en fin tur til London, og kos dere masse!

    Gå innom Topshop for meg.. og Harrods, Selfridges, Tiffany`s, og Queensway Ice Rink!.. <3 *Longing Nostalgia*

    SvarSlett
  2. Åh, Moleskine i hjertet mitt!

    SvarSlett
  3. London er en fantastisk by! Kos deg så mye! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...