onsdag 3. august 2011

Lider for skjønnheten

Årets bursdagsgave til megselv er en investering. En investering i meg, men likevel, en investering. For noen månedere siden satte Wah Wah opp prisene på voksing, og da jeg samtidig fikk beskjed fra Lånekassen at jeg ikke skulle få penger måtte jeg slutte med den alltid like koselige voksingen. Så nå har jeg altså kjøpt meg en epilator, en dyr en. En som er så fancy at den glitrer. Jeg orker ikke å bare la alt av hår vokse fritt selv om jeg har funnet med en mann. Masse hår over alt er bare ubehagelig.

Jeg kjøpte meg altså Braun Silk-épil 7 som er den beste modellen deres. Bestevenninnen min har lært av erfaring at hvis du skal epilere må du legger penger i maskinen! Så det gjorde jeg. I dusjen i går prøvde jeg den for første gang, og jeg kan ikke påstå at det var særlig gøy. Det var ikke så veldig vondt, det var bare ubehag som ble mer og mer irriterende. Det føles egentlig ganske som å bli tatovert. Så jeg kom ikke akkurat så veldig langt i går. Jeg vet den første gangen er verst, men jeg må ta det litt etter litt. Klarer jeg å bli kvitt alt innen London? Haha! Den kan kjøpes på Expert for 1599kr.

Har noen av mine kjære lesere erfaring med epilering eller gode tips som kan deles?

Braun-Silk-Epil-7-Xpressive-Pro-Epilator-7681-Wet-Dry-Accessories

English: For my birthday this year I’ve decided to invest in an evil Braun Silk-Èpil 7. Using it kind of feels like getting a tattoo, and I pretty much hate it. But I hate body hair even more…

5 kommentarer:

  1. eneste jeg har prøvd var en til ca 600 fra expert....som ikke tok hårene i det hele tatt. Sikker lurt å kjøpe dyrere modell ja!

    SvarSlett
  2. Har den samme og det gjør sinnsykt vont! Har vendt meg til å bruke den på leggene, men jeg klarer ikke å bruke den under armene :S

    Brukte du den i dusjen? :O

    SvarSlett
  3. Det gjør vondt som faen ja, og jeg er vel halveis med beina nå. Jeg må bare ta litt og litt hver dag.

    Den er laget for å bruke i dusjen ja. Vann virker lettere smertelindrene, og varmt vann åpner hårsekkene litt.

    SvarSlett
  4. Da må jeg prøve å bruke den i dusjen :D
    Kanskje det gjør bittebittelitt mindre vondt!

    SvarSlett
  5. Det gjør det! Men det blir litt slitsomt å stå bøyd i dusjen i lengre tid hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...