fredag 19. august 2011

London-shopping!

Dere syns vel det ser ut som jeg har shoppet utrolig mye, men når jeg bare tenker på det føles det så utrolig lite. Jada, når jeg ser på bildene virker det ikke så lite, men likevel! Jeg har prøvd å ta OK bilder men JPEG har tendens til å bli dårligere hver gang jeg arbeider med kladden av innlegget. Sånn går det når jeg er for lat til å bruke speilrefleksen!

IMG_0098

Verdens beste balsam Pantene Pro-V Repair & Protect, volumtørrsjampo, mini-Elnett for skadet hår, rundt børste fra Trevor Sorbie, kam fra Toni&Guy, neglelakk fra Maybelline (Ivory Rose), Natural Collection (Hibiscus), Ciaté (My Fair Lady), Gosh (Bubble Gum), neglebåndsolje fra Essie og to negleglitter fra Gosh.

IMG_0101

Pallettene Monaco og Acid fra Sleek, to par falske øyenvipper fra Ardell, minibørstesett fra Model Co. og en Tangle Teezer.

IMG_0105

Fra La Senza: Fire push-up BH-er, de tre bakereste er samme BH i forskjellige farger, og øyemaske. Jeg sliter med å finne BH-er som både passer og er sexy i Norge!

IMG_0107

Også fra La Senza pysjamas med shorts.

IMG_0109

Fra TopShop: Rosa genser med krage, marineblå genser med leopardbelte, ring og rosa lommebok.

IMG_0110

Fra River Island: rosa vinterlue og en grønn strikkegenser.

IMG_0119

Også fra River Island en weekend-bag i delicious leopardmønster!

IMG_0111

Litt diverse julepynt, kakeglitter, appelsinessens og champagnetrøfler.

IMG_0113

Diverse bøker. Dere har fått med dere at jeg liker chick-lit nå, sant?

IMG_0114

Oooooooog han her! Men han får dere se mer av senere fordi han er så awesome!

English: All my shopping from London! It feels like so little, but when I look through all these pictures I guess it’s kind of a lot…

2 kommentarer:

  1. mye fint her! Mange fine neglelakker :)

    SvarSlett
  2. Du kunne ikke tenke deg til og selge den rosa'e genseren? Betaler hva en det skulle være.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...