torsdag 4. august 2011

Rosa haul på MakeUp Store

Til bursdagen fikk jeg et gavekort på MakeUp Store, og jeg må vel innrømme at jeg mistet kontrollen litt da jeg skulle bruke det i går. Megasjokk? Nei. Jeg fikk jo noen skikkelig fine ting da, flere rosa! Loves! Da jeg gikk ut fra butikken bestemte jeg meg for at jeg kun får kjøpe drugstore sminke i London, og jeg har gitt kjæresten min klar beskjed om at han ikke får la meg gå på sminkeavdelingen på Harrods!

IMG_0058

Det ble to rouges, en rosa pudderkost og eyedust i ‘Paragon’ og ‘Angel’.

English: Went a little crazy at MakeUp Store yesterday, but I’ve decided that I can only buy drug store make-up in London. My boyfriend has strict orders to keep me away from the beauty department at Harrods!

2 kommentarer:

  1. ååååh rosaa!!hjertehjertehjerte+++

    SvarSlett
  2. Jeg elsker den rosa pudderkosten fra MUS, og ikke bare fordi den er så rosa og fiiin- den er bra også!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...