torsdag 25. august 2011

Skeletor!

I dag lærte vi om anatomi på skolen. Ikke om kroppen og organer og sånn, men om beinstrukturen i ansiktet. Learning by doing er jo greia, så vi malte hverandre som skjelett! Lettere sagt enn gjort!  Det ble skikkelig fælt første gangen jeg gjorde det, men andre gangen ble det faktisk rimelig bra! Altså, hun så ganske fæl ut, men jeg fant bein og hulrom ganske bra. Når man kan anatomi kan man jo rule contouring, nesten like mye som Kim Kardashian. Hun sminker seg somregel ikke selv, men hun er contoured som en dronning.

IMG_0169

Greit å ha det på en face chart også, som jeg kan spare på!

IMG_0172

Hvit først!

IMG_0170

Her er Lisabet andre gang jeg sminket henne. Nei, det ser ikke så veldig bra ut!

IMG_0176

Og her ser du meg (og min vakre arm)

English: Fourth day of school was anatomy!

1 kommentar:

  1. Ohhh, så gøy det må være å gå på makeup-artist-skole! Btw, kan du ikke legge ut innlegg om produktene dere fikk utdelt ved skolestart? Jeg har såvidt begynt å utforske Face Stockholm-produkter, og elsker det jeg har prøvd så langt! Er veldig nysgjerrig på kostene, leppestiftene, Lip Fix...alt, egentlig. :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...