fredag 12. august 2011

So fresh

I dag har jeg vært hos frisøren. Endelig. Endeliiiiiiig! Det er bare fire måneder siden jeg var hos frisøren i Vegas, men det føles som fire år. Håret mitt var så ekkelt det var rett før jeg kuttet det av med en kjøkkenkniv! Men nå er det fint, som meg. Jeg var hos In Vogue, i kjelleren på Hotell Norge her i Bergen, og klippen kostet 700 blank. Jeg er umenneskelig skeptisk når det kommer til frisører (etter en ulykke med en dårlig frisør og bleikemiddel da jeg var 16), men jeg er jo fornøyd. Ikke like fornøyd som klippen i Vegas da! Det var den beste jeg noensinne har fått, og den var til og med billigere. America <3.

Tror jeg at det er mulig å få en bedre klipp i Bergen? Nei. Kommer jeg til å gå tilbake? Ja!

Her er obligatoriske før og etterbilder, prøv å unngå de umenneskelig feite overarmene mine. Jeg spydde litt i halsen da jeg så bildene. Det er kanskje ikke så mye synlig forskjell, men det føles mye lettere å og sunnere. Jeg vil begynne å klippe meg hver 2-3 måned nå, hår er faktisk utrolig viktig for mitt såkalte image! Får se om jeg får ut fingeren og farger det i morgen.

IMG_0069IMG_0071

2 kommentarer:

  1. du har bare drømmehåret. Det ser så sykt sunnt ut, og det er det IKKE mnge med langt hår som har!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...