søndag 21. august 2011

Throwin’ on my Louboutins!

Dere trodde kanskje jeg hadde fått nok ting denne uken? HAH! Der tar dere feil! På fredag tok Sam meg ut for å anskaffe et awesome antrekk til første skoledag, men vi kom hjem med noe myyyye mer spennende enn en teit kjole. Vi kom hjem med et par Christian Louboutiiiiiins!!! ÆÆÆÆÆÆÆ!!! Jeg hadde ikke fått med meg at de skulle begynne å selges i Bergen, og jeg fikk mildt sagt sjokk da jeg så vinduet i Louboutins 2011-stil. Først bare sto jeg der og holdt foran min gapende munn en stund, og så begynte jeg nesten å grine. SÅ awesome er Louboutins! Og nå har jeg altså mitt helt eget par very privé i svart skinn, takket være min elskling. Heldigste jenta i verden? Jeg skal betale tilbake mesteparten når jeg får stipend, men Sam sa at hvis jeg likevel skulle kjøpe de sekundet stipendet kom kunne vi bare ta de nå så jeg kunne ha de på første skoledag. Herreguuuuuud jeg er så heldig! De er helt fantastiske og lukter beyond deilig. Jeg har nesten ikke latt folk ta på de, de er så fine at jeg ikke kan la noen andre besudle de.

DSC_0116DSC_0115DSC_0112 Jeg har så små føtter at jeg må legge i geleputer for å ikke tråkke utav de når jeg går. Selv om de er størrelse 36. Akk, det er så vanskelig å være meg av og til! Men likevel så glad!

IMAG0008

Uansett, for dere som vurderer Louboutins kan jeg meddele at de er “billige” på Vincci her i Bergen, de koster faktisk det samme som i England! Bare bittelitt dyrere enn i USA. De må ha gjort en feil et sted, for i Oslo koster de 6000-7000kr. Men ingen si ifra til butikken før jeg har hamstret!

English: They’ve started selling Louboutins in Bergen and on Friday I got my first pair! I’m so excited I could just die. The most beautiful pair of very privé in black calf skin.

5 kommentarer:

  1. Grattis! Du må passe på å flikke skoene, før de blir ødelagt da ;) Hvor mye betalte du for dem?

    SvarSlett
  2. Jeg har nå allerede en fast skomaker jeg! De kostet 4600kr

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! :D kjempe fine! :D

    SvarSlett
  4. Steike, så fine :) Skulle ønske jeg hadde råd til no så flott hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...