lørdag 6. august 2011

Ting til Kaja

IMG_0060Fikk litt pakker i posten i dag. Jeg fikk Top Coat og Natural Nail Base Coat fra OPI fra BeautyBay og hårkuren alle gnåler om fra Joico fra FeelUnique.

IMG_0066Disse har komt fra Bokkilden.

IMG_0062  

Ooooooooooog!

IMG_0064

Jeg har hentet disse hos optikeren i dag! Solbrillen Zeli fra Christian Dior! Jeg har ønsket meg de siden første gang jeg så de, og nå er de mine! Interoptik har halv pris på solbriller, og selv om de måtte kjøpe disse fra en annen Interoptik-butikk fikk jeg de for halv pris! Score!

1 kommentar:

  1. Den hårkuren er utrolig god! Håret mitt ble silkemykt! Bare så synd at jeg ikke tålte lukten av den. =( Ble helt kvalm av den banan/karamell-aktige lukten. =S Joico sin Molder er jeg derimot kjempefornøyd med! =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...