fredag 23. september 2011

Bride to be (sort of)

Bergen-20110923-00034

I dag skulle vi ha brudesminke på skolen og jeg fikk besøk av min BFF Martha som selv fikk bestemme sminken sin med hjelp av mine tips. Jeg valgte utifra tema og farger i hennes fiktive bryllup, samt type kjole, accessories og personligheten hennes. Ble hun ikke utrolig vakker? Hun var skikkelig duggfrist da jeg endelig var ferdig, og jeg ønsker jeg hadde tatt med et ordentlig kamera, ikke bare mobilen. Men dette var andre forsøk, det første var kanskje den dårligste sminken jeg har lagt i hele mitt liv! Jeg var virkelig ikke i mitt ess. Dette var andre dagen vi la full make-up, fram til og med onsdag har vi fokusert på forskjellige deler av skjønnhetssminke, fra hud til øyne til lepper. Allerede på mandag er første prøve!

Under er close-up av øyesminken. Veldig enkel med litt dybde og litt shimmer. Jeg fikk ikke nappen brynene, og eyelineren er skeiv som faen, men ellers er jeg veldig fornøyd. Og det tror jeg hun ble også, hun sa ihvertfall det!

Bergen-20110923-00030

1 kommentar:

  1. Peen :)

    (Vet hvem jeg må spørre når den dagen kommer.. )

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...