onsdag 21. september 2011

Dita von Teese

Min store heltinne Dita von Teese kommer snart ut med sin første parfyme! Jeg gleder meg veldig til å lukte på den, og det er best den er awesome for meg. Jeg følger henne på Twitter og hun har lenge skrevet om at den skal bli sexy og litt utenom det vanlige. Og veldig uten vanilje. Jeg har ingen aning om den kommer til å komme til Norge, sikkert ikke kjenner jeg norske butikker. Men det burde ikke være så vanskelig å få fatt på den på internett. Den kommer altså i slutten av oktober, og alle som liker parfymer som ikke lukter babyprosituert burde glede seg!

ft

Og ja, den heter bare Dita von Teese.

1 kommentar:

  1. Interessant! "Veldig ikke vanilje" fanget interessen min, jeg lurer på om jeg må prøve å få tak i denne når den kommer..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...