fredag 30. september 2011

Hjelp meg med navn til nettbutikken min!

Det begynner å bli tide å få åpnet min lille nettbutikk før folk begynner å shoppe til jul, men jeg har bare ett problem; jeg finner ikke et navn! Jeg vil ha et navn som passer til det jeg skal selge, og som folk klarer å huske. Jeg er så redd for å velge et navn jeg ikke liker i lang tid, jeg kan jo ikke bare bytte navn etter en måned. Jeg har tenkt på et par navn som CandyGirlAccessories, og Sugar Accessories. Men egentlig må det ikke ha "’accessories’ i navnet.

Så jeg kommer til dere, mine elskede lesere for hjelp! Jeg blir veldig glad hvis dere kommer med så mange forslag dere orker, som passer min sukkersøte, rosa, glittrende butikk dekket i rhinestones og perler. For å gjøre det spennende utlover jeg en premie hvis noen kommer med navnet jeg bestemmer meg for å bruke! En spennende gave i posten, sier du? That’s right! Så hver så snill og hjelp med så jeg kan åpne butikken min snart!

4 kommentarer:

  1. Hmm. vanskelig med navn ja! Hva med Sugar Jewels? Hvis det er smykker, armbånd,ringer, øredobber og slikt du skal selge? :) Eller Sukker-Søtt? Jeg har prøvd å bidra i alle fall! :)

    SvarSlett
  2. Sparkly Sugar, Cotton Candy pearls, Shiny pearls. Uff, jeg er egentlig utrolig dårlig på sånt altså, men kanskje det ga deg litt inspo om ikke annet :)

    SvarSlett
  3. Hvis du inkluderer accessories i navnet vil folk vite med en gang hva det er du selger. Hvis du bare kaller det feks. Sparkly Sugar, da kommer ikke folk til å vite om det er klær, accessories, sko, eller godtteri eller hva det er du selger :)

    SvarSlett
  4. Pearly Girly Pretty Stuff? Er i grunn også enig med Anna, men må ærlig innrømme at navn med "accessories" ofte klinger dårlig i mine ører, så det er jo ei vurdering du må ta :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...