torsdag 15. september 2011

Litt luksus

I dag var jeg så heldig (les: villig til å bruke masse penger) at jeg fikk to fine pakker i posten. Jeg har jo ikke råd til å leve det luksuslivet jeg drømmer om, så jeg må klare meg med det jeg kan ta meg råd til. Dere kan jo gjette at håret mitt er ganske slitt etter år med farging, så jeg har bestilt meg en fresh kur fra min favorittmerke Kerastase. Jeg vet ikke om det er mulig å kjøpe de i salonger, men jeg er ganske sikker på at det er disse kurene de bruker i salonger (ihvertfall i andre land). I pakken er det nok til tre kuringer, fordi du skal bruke to tuber hver gang. Men det sto mange snille kommentarer på FU.com, og jeg er villig til å prøve. De er litt dyre, men jeg er villig til å bruke myyyye mer på håret egentlig. Jeg ser på håret mitt som en investering, jeg skal jo i teorien ha det resten av livet! Kjøpt her.

Så trengte jeg jo en liten øyekrem også. Med sminke av og på hver dag på skolen blir huden veldig sliten, spesielt rundt øynene. Jeg har mange prøver på øyekremer, og har kjøpt et par de siste årene, men alle er for sterke på huden min. De svir rett og slett litt, og det er virkelig noe å unngå, spesielt rundt øynene! Jeg har livsangst for å få ekle rynker, og min tørre hud er spesielt utsatt for rynker. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er paranoid, men jeg syns jeg har fått flere linjer under øynene i løpet av sommeren! På tide å spare opp til Botox of fillers tror jeg.

Men først går jeg til min trofaste venn La Mer, og deres Eye Concentrate. Jeg påførte den med applikatoren i ettermiddag, som har en metallkule på enden for å tilføre en kjølende følelse. Herlig! Tenker å skrive mer om den når jeg har brukt den litt mer. Kjøpt her.

IMG_0239

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...