lørdag 3. september 2011

Mitt kjedelige liv

Det er på tide jeg innrømmer både for megselv og for dere at det kommer til å bli dårlig med blogging framover. Jeg finner liksom ikke tid til å jobbe ordentlig med innlegg når jeg er på skolen hver dag, og de fleste dagene går jeg på jobb rett etterpå og kommer ikke hjem før jeg kollapser i senga. Det er så lenge siden jeg har gått ordentlig på skole, jeg hadde glemt hvor mye det tar utav meg. Spesielt siden jeg er vant med fred og ro, og omgås kun veldig rolige mennesker. Det er egentlig jeg som er den bråkete. Så jeg går fra masse deilig fritid til å konstant være rundt 29 andre bråkete mennesker. Ikke at jeg ikke liker bråket og å prate med alle, men det blir for mye for hodet i lengden.

Det kommer nok også til å komme flere innlegg som ikke handler direkte om sminke og hudpleie, men andre ting jeg har lyst å fortelle dere om.

Visste dere forresten at det er et jævla mareritt å finne riktig foundation til andre? Nå sitter du og tenker at jeg sikkert overdriver, men gå og prøv selv! Det er dødsvanskelig, og det har tatt mye fra meg denne uken. Du blir rimelig sur når du bruker 1,5 time på å finne riktig farge. Men men bla bla bla utfordring gjør deg sterk og du lærer mer av å faile og sånn. Whatevs! Det er helg og jeg kan sutre så mye jeg vil. Sutring burde egentlig vært mellomnavnet mitt, men det er faktisk Brummenæs.

Hvis noen lurer hva annet som skjer så er jeg i Oslo med venn1, mitt lille hjertebarn. Jeg kan jo egentlig ikke sutre når jeg får masse gratis mat og får bo på hotell. Men jeg savner jo selvfølgelig min elskede samboer, og i morgen er det Bergen igjen. Jeg kjenner at jeg egentlig burde hatt denne helgen på sofaen for å hente meg inn etter the war on foundations. Det får vel bli neste helg det da… Skole er virkelig ikke min greie, men jeg har det så gøy på Face at jeg selvfølgelig kommer til å gjennomføre. Og forhåpentligvis bli ekstremt mye flinkere!

Jeg har forresten fått meg en BlackBerry Bold 9780! Den er bursdagsgave fra mamma, men den kom ikke før forrige uke fordi NetCom er teite. Men den er amazing! Jeg elsker smartphones fordi jeg sitter på internett hele døgnet, og dette er uten tvil den beste jeg har hatt så langt. Jeg sitter bare og tar på den hele tiden fordi den er så enkel å bruke. My precious…

Blackberry-Bold-9780-e1288333356579

English: Going to be a bad blogger for a while now. School and work is definetly overflowing on my plate.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...