onsdag 28. september 2011

Smoke

IMG_0258

I disse dager lærer vi å legge smokey eye, som har vært insane populært de siste årene. Ikke rart det, siden det er super-hot! Tirsdag lærte vi basic beauty smokey, og i dag blir det en litt hardere versjon. Jeg syns egentlig det var lettere å legge smokey enn vanlig, siden jeg har tendens til å legge øyenskyggen alt for høyt, som med smokey er halve poenget! Litt vanskelig å bare beskrive uten å vise, hehe.

IMG_0266

Her står folk og jobber. Vi jobber alltid sammen to og to og sminker hverandre, men vi kan også ha med modeller hvis vi er så sår i huden at vi ikke takler å bli sminket. På fredag hadde jo jeg med min BFF Martha! Det er så gøy å gå på Face, og jeg lærer så mye som jeg trodde jeg kunne før. Det har blitt veldig åpenbart at jeg ikke hadde så mye greie på å legge øyenskygge før, haha!

Men nå må jeg bli så flink på smokey at jeg kan sminke meg like hawt som Kim Kardashian!

kimber

Celebrity queen of smokey por que?

7 kommentarer:

  1. Så fin du var! :)
    Ser spennende ut!

    SvarSlett
  2. Du ser smashing ut! :-)

    SvarSlett
  3. FInt! Veldig annleis enn slik du pleier sminke deg. Eg vart gjerne med som modell ein gong! :D

    SvarSlett
  4. Oi, du er sykt flink! :) Pen er du også!

    SvarSlett
  5. Det er ikke jeg som har lagt denne sminken, vi får aldri sminke oss selv

    SvarSlett
  6. Lekkert, Kaja! Jeg gleder meg til å være modellen din på mandag! Kan halvgamle damer også ha smokey eyes???

    SvarSlett
  7. Du må begynna å ha smokey eyes på byen Kaja, hawt! Kult te håret ditt au

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...