torsdag 8. september 2011

Snart åpner jeg en liten butikk!

Det er helt sant, jeg skal åpne meg en liten nettbutikk på Etsy, for å selge sukkersøte accessories som jeg lager selv. Folk sa jeg trengte en hobby, så jeg bestemte meg for å lime glitter på rosa ting. Alle tingene har jeg håndlaget selv, og jeg lager mer nesten hver dag nå. Det er veldig inspirert av asiatisk decoden, men de fleste tingene blir ikke like ekstreme. Jeg vil at folk skal kunne bruke mine accessories både til hverdags og når de vil pynte seg. Jeg er ikke helt klar til åpne ennå, men jeg ville fortelle det til dere og gi dere en bitteliten smakebit (under). Jeg linker når jeg har alt klart, og det blir selvfølgelig åpningstilbud for alle leserne mine!

IMG_0213

3 kommentarer:

  1. så kult! :) skal ta en titt når du åpner nettbutikken :)

    SvarSlett
  2. Oi! Så tøft!!!! Glede meg <3 Du lager så søte ting!

    SvarSlett
  3. Wow. Talent :) Lykke til videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...