tirsdag 27. september 2011

Tom Ford!

Alt for sent i går kveld kom min elskling hjem fra guttetur, etter nesten en uke. En uke i ensomhet! Vi klarer såvidt en dag fra hverandre, så en uke har vært ganske slitsomt, spesielt for meg som har vært alene hjemme. Men alle vet at gaver er en nødvendighet når man blir forlatt, og jeg hadde sendt en ønskeliste med min elskede. Han var i London i forrige uke, og var innom Harrods for å shoppe bittelitt fra Tom Ford sin nye sminkekolleksjon. Jeg skrev bare opp to ting, siden det er et såpass dyrt merke, og fikk begge tingene! Jeg har allerede tre leppestifter, men det har komt helt nye farger nå, og jeg fikk den lyserosa Nude Vanille.  Så var det den supersexy lipglossen. Det er vanlige lipglosser i kolleksjonen, men jeg ble så spent da jeg leste lip laquer vinyl. Vinyl! Jeg har vært på jakt etter den perfekte vinylglossen i sikkert ti år, og jeg måtte jo ha denne da. Den er ikke perfekt, og den har glitter, som jeg ikke forventet. Jakten fortsetter, men den er uansett utrolig fin tettpakket med fint glitter, og den er selvfølgelig superglossy.

IMG_0270IMG_0273

Jeg har ikke rukket å prøve noen av de ennå, men jeg rakk å ta noen dårlige swatches mens jeg var en liten tur hjemom mellom skole og jobb i dag.

IMG_0274

Leppestiften er bittelitt mer rosa i virkeligheten, men dere kan nesten se hvor mye glitter det er i glossen! Må finne en anledning til å bruke glossen, skal vise bilder når den tid kommer.

P.S. De lukter syyykt godt vanilje, som alle de gamle leppestiftene til Tom Ford!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...