onsdag 26. oktober 2011

1930

Så var vi ferdige med 30-tallet på skolen, og om litt under en time er BIFF ferdig også. Jeg er beyond utslitt og ønsker desperat jeg ikke skulle på jobb i morgen. Men jeg har lyst å bare få det overstått, og få meg helg! Selv om det ikke blir så mye helg, men jeg skal i hvertfall slappe av litt! På lørdag har jeg og noen andre jenter i klassen oppdrag og skal sminke de som jobber på uteplassen Luux i Bergen, og etterpå skal vi ut på byen sammen. Det er halloween-event på Luux, og noen skal kle seg ut, og det inkluderer meg! Jeg skal være en leoparrrrrrd, en sexy leopard! Det blir sweet å slappe av å ha det gøy for en gangs skyld. På søndag er det som vanlig jobb, men det er heldigvis ikke så alt for mye å gjøre der.

De siste dagene har jeg brukt veldig masse tid på å gjøre klar nettbutikken min, som åpner fredag og har fått navnet SugarySweetShop, og den første uken blir det gratis frakt for alle min kjære lesere!

Men før jeg legger med ned på gulvet og griner fordi jeg er så sliten ville jeg dele to bilder fra denne 30-tallsuken på skolen

IMG_0405

Dette er min kreative 30-talls look som jeg kaller Edith Piaf on crack. Desverre kunne ingen se 30-tallsinspirasjonen, haha! Men jeg sier go big or go home!

IMG_0476

Og her har du den klassiske 30-talls looken som jeg besto prøven med i dag!

I morgen begynner vi på 40-tallet!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Likte spesielt godt den nederste looken:)

    Hilsen iGlow

    SvarSlett
  3. brynene er helt stive og det var ikke fint.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...