tirsdag 4. oktober 2011

Boys Boys Boys

I dag ble en spesiell dag på skolen i form av masse testosteron på besøk. Vi skulle sminke menn, og hvem trodde jentene i klassen kunne samle så mange hunks? Bare fordi jeg har kjæreste betyr ikke det at jeg ikke har lov å titte litt… Men jeg hadde selvfølgelig med min egen kjekkas, Sam stiller alltid opp for Kaja! Jeg trodde vi bare skulle lære å legge naturlig sminke, men etter lunsj tok vi det litt lenger med maaaaasse eyeliner. En slags Jack Sparrow look som var strigla og “rocka” (jeg hater det ordet) og etterpå en litt mer skitten look type rocker som allerede har svettet på scenen i en time eller var på fylla i går og våknet opp med sminken på. Gøy!

IMG_0298

Åååååå så sinna!

IMG_0303

Dette er den første Jack Sparrow looken med masse smudget svart kajal rundt øynene og mørk øyenskygge oppå og på hele looket. Vanskelig å få det symetrisk og perfekt på en person som sitter i stolen og har det fælt fordi han ikke er vant med at folk er nærme øynene. Men det er ikke så viktig når det kommer til denne looken på menn.

5 kommentarer:

  1. sprekt gjort av fyren din!

    SvarSlett
  2. Er det Tor i bakgrunnen med ho med den kvite genseren?

    SvarSlett
  3. Det minste han kan gjøre er jo å støtte kjæresten sin i drømmen hennes! Syns jo jeg ihvertfall. Jeg hadde klikket hvis han ikke hadde blitt med! Haha

    Nei Karin, d e ikkje Tor

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...