søndag 30. oktober 2011

Halloween og Kari Traa

Herregud i går var en helt syk kveld på byen! Jeg og noen andre fra klassen skulle sminke de som jobbet på uteplassen Luux, og etterpå dro vi med oss enda flere fra klassen og hadde det beste bordet på hele Luux, som var stappet. Jeg har aldri vært der før, og det er ikke en plass jeg ville gått til vanlig, men av og til elsker jeg å bare kle meg sexy og danse å ha det kjempegøy. Loungen vår var i et hjørne og den var hevet opp fra gulvet, så vi kunne danse på utstilling hele kvelden, akkurat sånn jeg foretrekker det!

Dette er den sminken jeg brukte mest tid på, men fikk litt hjelp av et par andre underveis. Ble rimelig fornøyd, spesielt siden jeg ikke hadde noen som helst aning om hva jeg drev med og ikke hadde foreberedt meg.

DSC_0153

På torsdag kom det plutselig et oppdrag til skolen, om å sminke til en reklamefilm og sminkeshow for Kari Traa, og jeg var en av de heldige som fikk være med. Det var jo mitt første ordentlige oppdrag, og det var ganske skummelt meg utrolig kult. Tiden gikk dødsfort! Jeg håper bare sminken min ender opp på internett!

IMG_0481IMG_0482

Ganske kult å se sminken sin på catwalken etterpå!

IMG_0500

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...